Markum.net
Ana Sayfa | Polemik | NEDEN BİZ KAÇKİŞİYİZ.NET ?

NEDEN BİZ KAÇKİŞİYİZ.NET ?

Yazı Tipi Boyutu: Decrease font Enlarge font

          Öncelikle herkes için hayırlı olsun. Sitedeki biz kavramı diğerlerinin yaptığı gibi bir kamplaşma. kutuplaşma hareketi değildir. Bu site Tuncay Özkan ve onun gibilerin yarattığı ve yaratacağı her türlü kamplaşmaya karşı çıkmak için kurulmuştur. Amacımız ne burda hükümet yalakası olmak ne de siz biz ayrımı yapmak. Amaç her türlü yanlış ve haksızlığın karşısında durmaktır. İster Atatürkçü ister Laik İster Solcu ister Sağcı fark etmez. Amacımız ortaya konan yanlışlara, haksızlıklara, yolsuzluklara, ayrımcılığa birlikte tavır koymaktır.

         Malumunuz çok hareketli bir coğrafyanın çocuklarıyız. Hergun olay hergun bir sorun. Bu sorunların burdan tartışalım burdan konuşalım artık. Sizden tek istediğimiz ise yorum ve görüşlerinde terbiye sınırlarını aşmamanız. Tekrardan hayırlı olsun herkese iyi günler....

Bu haber için oy ver
3.96
Ekleyin:: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Yorumlar (69 Yorum Eklendi):

Biz Kaç Kişiyiz Tarih: 28 February, 2008 06:42:47
avatar
Ziyaretcilerimizden Ne Sms İstiyoruz ne para istiyoruz Nede Üyelik zorunluluğu var. İsteyen tüm ziyeretcilerimiz sitenin her bölümünü üye olmadanda görebiliyorlar. Hiç bir çıkar gözetmeksizin Buradayız ve imkanlarımız el verdiğince hep burada olacağız.
Bu site Gün geldi Darbeye Karşı oldu gün geldi İdama karşı durdu.
3 kişi 5 kişi günlük ziyaretcisi vardı şimdi binler olduk.
Peki bundan menfaatimiz ne? " Hiç bir Menfaatimiz yok" Olmasınıda istemiyoruz. Biz sadece Bizimle Aynı düşünenlerle birlikte olmak bizi az sananlarında boyunun ölçüsünü vermek için buradayız.
sedef goral Tarih: 29 February, 2008 05:02:05
avatar
MERHABA
SİTENİZİ BİR ARKADAŞIM TAVSİYE ETTİ. BEN DE SORUNLARIN KONUŞULARAK, TARTIŞILARAK ÇÖZÜMLENEBİLECEĞİ KANISINDAYIM.HATTA BAZEN ÇÖZÜMEDE GEREK YOKTUR FARKLI GÖRÜŞLERİ BİLMEK, KENDİMİZİ İFADE EDEBİLMEKTİR ÖNEMLİ OLAN.DEĞİŞMEZ DEMİYELİM ÇEVREMİZDEKİ HAKSIZLIKLARA SESSİZ KALMAYALIM.ÜLKEMİZ İNSANLARIMIZ BUNDAN DAHA İYİSİNİ HAKEDİYOR.
VE SİNAN BEY HİÇ DE AZ DEĞİLİZ....
YAYIN HAYATINIZDA BAŞARILAR DİLERİM
SAYGILARIMLA
Mustafa Kmy Tarih: 01 March, 2008 07:37:39
avatar
Ne kadar çok oldugumuzu göreceklerdir.Belki de sayamacaklarıdr bile...Bizim Sayımız öyle kredi kartlarıyla yok kitap reklamlarıyla yok sms lerle artmıyor.Bizim sayımız KALPLERLE YÜREKLERLE GÖNÜLLERLE DÜŞÜNCELERLE ARTMAKTA VE ARTACAKTIR!...Saygılarla
aKrep Tarih: 03 March, 2008 03:38:38
avatar
Merhaba,''biz''kelimesinin ne anlama geldiğinin gösterileceği bir site anlayışıyla hepimize selamlar olsun.
Seviyeli,yararlı bilgi paylaşımlarının olacağına inanıyorum.Hayırlı olsun.
Muhammet ÇAVuşoğlu Tarih: 10 March, 2008 10:18:01
avatar
MERHABA
SİTENİZİ BİR ARKADAŞIM TAVSİYE ETTİ.Tuncay özkan ın kurdugu her neyse artık işte sadece masum insanları sömürmek ve para kazanmak istemesidir.
Lütfen bunun gibi insanlara dikkat ederim ve (inanmayarak)yok ederim.
Siteri yapanlarinda eline agizina sağlik.
Seviyeli,yararlı bilgi paylaşımlarının olacağına inanıyorum.Hayırlı olsun.
berg Tarih: 26 March, 2008 08:58:19
avatar
Siteniz hayırlı olsun ama haberleriniz içeriği tarafsızlık ilkesi ile çelişkilidir.Herkesin kirli çamaşırlarını dökün o zaman alnınızdan öper bu insanlar sizi.. Onun dışında yanlı taraflardan bir farkı kalmıyacaktır bu siteninde.. İyi çalışmalar
berg Tarih: 26 March, 2008 09:29:10
avatar
Muhammet kardeşim ben tuncay özkanın sitesine para verirsem eğer bunun sadece bir sebebi olabilir. Bu adamı desteklemek azda olsa.. gidip "zaman" alıcak değilim ya. Kimsenin kimseyi sömürdüğü yok. Cemaat'ten yeşil sermayeyi desteklemek için para toplandıysa o zaman onada itiraz etmelisin.O insanlar masum değilmi.Yoksa ideolojisini desteklemekmi. O zaman buda bir destek.. Demokrasi! diyelim..
ayperi akyol Tarih: 13 April, 2008 01:46:22
avatar
MADEM HER HAKSIZLIIĞA KARŞI GELİYORSUNUZ !!!!!! AŞAĞIDAKİ MADDELERİ İNCELEYİP DÜŞÜNÜN BAKALIM… SAYGIDEĞER MİLLET VEKİLLERİ KENDİLERİNİ GAZİ SAYARAK SAĞLIK HİZMETLERİNDEN TAMAMİYLE BEDAVA YARARLANIRKEN SİGORTA KURUMLARINI HALK MI BATIRACAKMIŞ?….PARDON UNUTTUM SADECE MİLLETVEKİLLERİ DEĞİL ÇOCUK VE EŞLERİ DE KATKI PAYI ÖDEMEDEN YANİ GAZİLER GİBİ BEDAVA YARARLANACAKLAR SAĞLIK HİZMETLERİNDEN…… BİZi , TÜRK HALKINI, SALAK YERİNE KOYMALARINDAN BIKTIM USANDIM ….. USANANLARA DUYURULUR… NE ZAMAN KOYUN OLMAKTAN VAZGEÇİCEZ…ASLINDA SORULMASI GEREKEN ŞU MİLLETVEKİLLERİ ACABA MECLİSTEKİ SAVAŞLARINDA MI GAZİ OLMUŞLAR?

Hergün bir sürü email gönderiyoruz. Ama bizi çok yakından ilgilendiren konularda duyarsız kalıyoruz. Lütfen bütün herkesi ilgilendiren bu e-maili gönderebildiğiniz kadar çok kişiye gönderiniz... Sonuçta bu hizmetlerden bizler ve çocuklarımız yararlanacağız!!!

Şu anda mecliste bekleyen 5510 sayılı (Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası (SSGSS) yasa tasarısı eğer yasalışırsa pek çok hakkımızı kaybedeceğiz.

Sağlık ve sosyal güvenlik haklarımızda oluşacak kayıplardan bazıları şöyle:

Ø Zaten kadınlar için 58, erkekler için 60 olan emeklilik yaşı hem kadınlar, hem de erkekler için 65'e çıkarılacak. (Madde 28)

Ø Emekliliğe hak kazanabilmek için yakın zamanda 5.000'den 7.000 güne çıkarılan prim ödeme zorunluluğu 9.000 gün prime çıkacak. (Madde 27)

Ø Emekli maaşları % 23 ila % 33 arasında düşürülecek. (Madde 29)

Ø Yıpranma hakkı gasp edilecek

Ø Aylık geliri 139,6 YTL'den fazla olan bütün vatandaşlar her ay 73 ila 475 YTL Genel Sağlık Sigortası primi ödemek zorunda kalacak. (Madde 88)

Ø Sadece ayakta tedavi olununca değil; hastalık, kaza, ameliyat gibi nedenlerle hastaneye yatmak gerekince de 'katılım payı' adı altında para ödenecek. (Madde 68)

Ø 'Katılım payı' gerektiğinde beş katına kadar arttırılacak. (Madde 68)

Ø Bütün sağlık hizmetleri paralı olacak.

Ø Sağlık hizmeti alabilmek için bu ülkenin vatandaşı olmak, üstelik vergi ödemek, dahası Genel Sağlık Sigortası primi yatırmak, hatta bir de 'katılım payı' ödemek yetmeyecek. Şimdi bir de 'ilâve ücret' adı altında para ödemek gerekecek. (Geçici Madde 5)

Ø Bütün dünyada anne sütünün önemi yeniden anlaşılır ve emzirme teşvik edilirken Türkiye'de 'sigortalının çocuğuna bir ay anne sütü yeter' mantığı geçerli olacak. Daha önce doğum yapan sigortalılara altı ay süreyle verilmesi öngörülen emzirme yardımı bir aya düşürülecek.

Ø Hastalanan sigortalılara verilen iş görememezlik ödeneği % 16 azalacak. (Madde 18, 19, 80)

Ø Emekli Bağ-Kur'lularının maaşından 10 yıl süreyle % 10 oranında Genel Sağlık Sigortası primi kesilecek. (Madde 88)

Ø Primini ödeyemeyen vatandaşlar sağlık hizmeti alamayacak , hastane kapılarından geri dönecek. (Madde 88, 89 ,90)

Ø Primini ödeyemeyen çiftçilerin pamuğuna buğdayına, üzümüne tütününe el konulacak. (Madde 87)

Şu anda sadece Türkiye'de değil dünyanın pek çok ülkesinde benzer politikalar uygulanmaya çalışılıyor. Devletler sosyal güvenlik ve sağlık harcamalarını azaltma çabasındalar. Fransa ve Yunanistan'da büyük grevler ve yürüyüşlerle bu yasalar engellenmeye çalışılıyor. Şu an yasanın getirecekleri ile ilgili yeterli farkındalık yok. Biz de bu yasayı engelleyebiliriz. Biz karşı koyarsak bu yasayı geçiremezler!

Muhakkak bu maili tüm tanıdıklarınıza iletin!!!


--
' CUMHURİYET, FİKRİ HÜR, VİCDANI HÜR, İRFANI HÜR HALKIN ELLERİNDE AYDINLIĞA ULAŞACAKTIR'
Biz Kaç Kişiyiz Tarih: 13 April, 2008 03:46:25
avatar
ayperi akyol
"CUMHURİYET, FİKRİ HÜR, VİCDANI HÜR, İRFANI HÜR HALKIN ELLERİNDE AYDINLIĞA ULAŞACAKTIR"
Sözün bittiği yerdir bu cümle, Cumhuriyet; Halkın fikri hür, vicdanı hür ellerine bırakılmalı.
hatice akyol Tarih: 16 April, 2008 03:43:18
avatar
AKP milletin başını örterken kıçını açıyor. ayperi kardeşime şunu da hatırlatayım. başıma geldi benim. doğum yapıp ücretsiz izin alana ssk primi yatırılmıyor. o esnada hastalandım. prim gün sayım dolduğu için muayene olamadım. ssk yetkilileriyle görüştüm ve çalışmaya başlayıp 90 prim gününü doldurmadan sağlık güvencesinden yararlanamayacağım cevabını aldım. ya paranla tedavi ol. yada öl. dendi. haa birde hasta şekilde çalışmaya başlayıp 90 günü doldurmam gerekiyor sağlık güvencesinden yararlanmam için. doğum demek hayati bi konudur. ve sağlık güvencesi burda da kalkıyor.
insanlara bu zulümü yapan müslüman, hak hukuk, Allah, kitap, iman bilen akp zihniyeti. bence ölene kadar çoook namaz kılıp ibadet etsinler. çünkü huzuru mahşerde ne benim ne de iki çocuğumun hakkını zor öderler. tabi birde tüm türkiye insanı var hakkını ödeyecekleri. herkesi kandırabilirler ama Yaradanı asla. huzuru mahşerde sığınacakları bi ABD ve AB'de olmuycak. bakalım nasıl hesap vercekler.
sunusy onay Tarih: 16 April, 2008 04:29:38
avatar
hatice kardeş,
birincisi insanların başını akp değil Allah örtüyor, ne konuştuğumuzu bilelim.. akp sadece yasakları kaldırmaya çalışıyor.. tamam mı?
dediğin gibi kıçını açıyorsa millet icabına bakar. biraz seviyeli yazalım.
ikncisi ssk primlerini akp yatırmıyor bağlı bulunduğun kuruluş yatırıyor ve onlar da sistemin açıklarından yararlanıyorlar, eğer dava açarsan kazanırsın, burası hukuk devleti!!!
üçüncüsü bahsedilen sosyal güvenlik tasarısı bugün AB normlarına uyan ülkelerin TAMAMINDA uygulanan sistem ve eğer kabul edilirse nerdeyse 20 yıl sonra uygulamaya gidilecek ve o güne kadar şartlar olgunlaşmış olacak.. bilmeden atıp tutanlar var ama bazıları bildiği halde sizlerin cehaletinden yararlanıp sizi gaza getiriyorlar..
Bu ülke akpden daha iyisini hak ediyorsa, hakkını alır merak etme.. Rabbin zayi etmez!
hatice akyol Tarih: 16 April, 2008 05:35:21
avatar
sunusy kanunda açık ve net bir hüküm varsa dava açsanda kazanamazsınız. Ben dava acacak bi açık bulsam zaten gereğini yapacağım. bağlı bulunduğum kuruluşla görüştüm ve kanunda yatırılmıyor dendiği için yatırılmadığını söylediler. SSK ise prim yatmadığı için işsiz görünüyorsunuz bu yüzden muayene olamazsınız diyor. bende şu an hasta halimle sürünerek 90 günü doldurmaya çalışıyorum. işe geliyor ve sürünerek iş yapıyorum. AKP de yeni bi kanun teklifi sanırım, doğum borcunu askerlik borcu gibi ödetme peşinde. ne diyorsunuz siz!
Allahın kapat hükmüne kabulüm bende müslümanım ve gereğini yapıyorum. Yasağa karşıyım, ama bunu siyasi malzeme yapmıyorum. AKP'lilerle diğer sosyallerin arasında tek bir fark var. Diğer sosyaller besmele çekmeden vatana millete vuruyor, AKP ise besmeleyle vuruyor.
Sosyal güvenlik yasa tasarısı kurumun batmasından kurtarılması için böyle hazırlandı deniyor. Ben sürekli çalışan ve primini yatıran bi işçiyim. Benmi batırdım kurumu? neden doğru yönetimlerle dürüstçe işletilmiyor kurum? Tedbir mahiyetinde alınanlar yine biz çalışanlara eziyet. Neden AKP kendilerini gazi statüsüne sokuyor? Neden kendi maaşlarına yüklü zam yapıyor? Bu vatandaşlardan dahamı çok İhtiyaç sahibi? Kurumu düzenli prim ve ek ücretini ödeyen vatandaşmı yoksa bu müslüman bürokratlarmı batırıyor acaba? neden ceremeyi biz ödüyor birde sizden eleştiri alıyoruz? Evet haklısınız tek doğru sözünüz Rabbimiz zayi etmez.
sunusy onay Tarih: 16 April, 2008 10:59:15
avatar
sorun bakalım o kanunda chp ve mhp imzası var mı yok mu? silme oy verdiler.. ben akpnin günahlarını silmiyorum, bana ne, yanlış yapan cezasını çeksin, ama bu sistemde akpyi rahat bıraksalar eminim ki sırasıyla bütün yanlışlar düzelecek.. diğer partilerden ise hiçbir umudum yok.. tek umudumuz akp zira yaptıkları nankörlük edilmeyecek kadar fazla, daha evvel nema mı aldınız Allah aşkına.. ssklarda süründüğümüz günlerine çabuk unuttuk, ilaç kuyruklarını ne çabuk unuttuk.. Allah akpye zeval vermesin, yardımcıları olsun ki, bize daha çok hizmet ulaştırabilsinler, akpnin yaptıklarını biz 85 yıldır başka hükümetler döneminde görmedik.. hataları çok, inşallah düzeltirler.. zira bu adamlarda hiç değilse insaf var, chp gibi hem Allahsız hem de ahlaksız değiller..
sln Tarih: 08 May, 2008 04:51:26
avatar
sunusy akp nin yaptıklarına diyelimki insanlar nankörlük etti ya akp kime ve neye nankörlük etti Vatana, Bayrağa, Cumhuriyete, Atatürke yüce Türk Milletine ve Allaha nankörlük etti...VATAN NAMUSTUR...sana tavsiyem tarafsız ol adil ol körü körüne inanmayın.siyasetcilerin hangisi dürüsttüki akp dürüst olsun ama onların yaptıklarınıda bu ülkeye kimse yapmadı.Atatürkten sonra bu memleket dürüst bir siyaset yapamadı.keşke savundugun akp yapsaydı büyük bir güç elindeydi.saygılar
cemal saran Tarih: 16 May, 2008 07:25:54
avatar
ALLAHIM BİZİ CHP MANTIĞINDAN VE CHP GÖZLÜĞÜNÜ TAKAN İNSANLARIN ŞERRİNDEN KORU.
Onlara insaf nasip et.
Bağnazlıktan kurtar yarabbi.
Kendi özdeğerleriyle savaşmayı bırakmaları için gönüllerine iman ver Allahım.
Onur Türkoğlu Tarih: 16 May, 2008 10:31:22
avatar
Madem doğru, dürüst ve haktan yanasınız, o zaman neden bizkaçkişiyiz adını kullanıyorsunuz? Başka isim mi yok? "YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN; YA GÖRÜNDÜĞÜN GİBİ OL!" demiş. Sizin hangisi olduğunuzu anlayamadım, yanlış gelmişim.
Biz Kaç Kişiyiz Tarih: 16 May, 2008 10:38:23
avatar
Onur bey
bizkackisiyiz.net sitesi kurulu olduğunda daha bizkackisiyiz.com un sadece ismi vardır bilginiz olsun
sadece bu halde değil tek sayfalık bir site idi
Onur Türkoğlu Tarih: 17 May, 2008 12:24:20
avatar
Hangi site daha önce kurulmuş araştırmadım. her iki siteyede bu gün bakma fırsatım oldu. Aklıma gelen ilk şeyi de yazma özgürlüğümü kullanmak istedim, sizde cevap verdiniz teşekkür ederim.
ahmet tarafsız Tarih: 23 May, 2008 08:58:22
avatar
hay sağolasın bizkackisiyiz.net site kurucusu kurucuları çooooooooooooooook teşekkür ederim bu gibi siteler yapılmış bizim haberimiz yok. ALLAH aşkına ne oluyoruz hala anlamış değilim. platform oluşturmak üye yapmak önemli değil ki önemli olan kaçkişi değil ne gibi fedakarlık yapılacak, birde fedakarlığı kimin için yapacaksınız Allah için mi yoksa birileri için mi? dünya menfati için yapılan bütün fedakarlıklar yok olmuş sonra insanlar birbirine düşmüştür. tabiki anlayabilirseniz. bizkackisiyiz.net işte böyle kurulucak site kamplaşmaktan çok kucaklayıcı kardeşce yapılan bu siteyi şükranlarımı sunarım. Kaç kişi olmak önemli değil adam gibi adam olmak önemli.bu platformlarda insanları ötelemekten çok yaklaştırmayı amaç edinmek gerekir.bu sitede fazlasıyla var zaten daha çok yazacaktım ama burada sözlerimi selam ve başarı dileklerimle bitirmek isterim. çok teşekkürler bizkackisiyiz.net site yöneticilerine
sunusy onay Tarih: 29 May, 2008 07:44:26
avatar
sln, akp güç elindeyken birşeyleri değiştirmeye çalıştığı için kapatılmaya çalışılıyor zaten. ama bu ülkeye demokrasi ve dini inançlara karışmayan gerçek laiklik gelecekse ampulden başka bir ışık göremiyorum ben. vatan sattı edebiyatını yapma istersen komik oluyor. işletme 2. mezunu bir çocuğu getirtir burada konuştururuz sana vatanı imfnin ve dolayısıyla amerikanın elinden nasıl kurtardığını anlatır.
hakan yilmaz Tarih: 31 May, 2008 03:31:38
avatar
son noktayı koyalım
(iyiler bizden yana kötüler başka yana)
hakan yilmaz Tarih: 31 May, 2008 11:43:16
avatar
ee hani demiştim ben iyiler bizden yana kötüler başka yana diye nerde göremedim?
cinciknuri Tarih: 03 June, 2008 02:47:28
avatar
site için teşekkürler. ellerin dert görmesin. siteye destek vermek için hazırız.
Mahmut Tarih: 13 June, 2008 06:14:01
avatar
BU SİTE AKP YE ÇALIŞIYOR!

ÇÜNKÜ YAYINLADIKLARI HİÇBİR HABER DOGRU DEGİL HEPSİ YALAN! KANALTÜRKÜN CİHAZLARININ DEVLETTEN SAKLANARAK KANAL Bİ KURULDUGUNU İDDİA EDİYOR ANCAK HİÇBİR YASADAN HABERİNİZ YOK! CİHAZLAR LEASİNGLİ OLDUGUNDAN DOLAYI HACİZ EDİLEMEZ MALLARARASINDADIR. DEVLETTEN BİR TEK KURUS BİLE KACIRILMAMISTIR...

ATILAN BASLIKLARA BİR BAKACAK OLURSANIZ HEPSİ İFTİRA VE TAHRİK EDİCİ YAZILAR KOKAN BASLIKLAR OLDUGUNU GORECEKSİNİZ. BASLIKLAR ORADA BAKABİLİRSİNİZ...

SİTEYE GELMEYİN ÜYEYESENİZ ÜYELİGİNİZİ SİLİNİZ !!
muharrem yılmazer Tarih: 14 June, 2008 01:13:30
avatar
burada da bir ayrımcılık bir rekabet yaratmaya çalışıyorsunuz galiba ve insanları kamplaşmaya itiyorsunuz pek iyi fikirli gözükmüyor bizim sitemiz daha önce kuruldu diyorsunuz fakat ben site ismi alsam önce com uzantısını alırdım? halkımızın ayrımcılığa değil birleşmeye ihtiyacı var tahrik etmeye ve edilmeye değil.
sunusy onay Tarih: 16 June, 2008 05:39:45
avatar
Bu siteye akpye çalışmıyor.. sadece chp'den para almadı o kadar.. kendini ona buna satmadı okadar.. hür düşündüğünü hür olarak yazıyor.. ayrımcılık yapıyor diyenler çok alışmışlar bir taraflarının kaldırılmasına.. doğrular yüzlerine toka gibi çarpılınca sersemlemişler, şaşırmışlar.. tabi din de sizin devlet de.. biz çıkalım aradan değil mi?

yağma yok.. yeter yüzsüzlüğünüz.. birileri suratınıza gerçekleri tükürsün de ayılın artık..
Ona buna iftira atmadan sadece gerçeklerle bir çizim yapınca bu resim çıkıyor işte ortaya.. ne oldu, mideniz mi bulandı?

kamplaşmayı asıl yapan tuncaydı ve biz onun kampına girmedik.. zoruna gitmesin kimsenin.. bu ülke sahipsiz değil..
nehir yiğit Tarih: 18 June, 2008 03:05:26
avatar
Bence eğer dediğiniz gibi olsaydı (( ''Amacımız ne burda hükümet yalakası olmak ne de siz biz ayrımı yapmak. Amaç her türlü yanlış ve haksızlığın karşısında durmaktır. İster Atatürkçü ister Laik İster Solcu ister Sağcı fark etmez. Amacımız ortaya konan yanlışlara, haksızlıklara, yolsuzluklara, ayrımcılığa birlikte tavır koymaktır.'')) belli bir kişiyi baz alıp sürekli onu kötüleyen yayınlar yapmazdınız .nedir bu nefret,nedir bu anti tuncaycılık....
evet dedigini gibi tarafız demişsiniz bu belli açık seçik tarafsınız
bende tarafımm
YAŞASIN TUNCAY ÖZKAN
MEMLEKETİ SATMAYAN ADAM
''BİZKAÇKİŞİYİZ ''
YAŞASIN HEP SENİNLEYİZ
sunusy onay Tarih: 18 June, 2008 04:44:09
avatar
yaşasın kontörler ve kontör gönderenler.. devam edin..
enis batur Tarih: 23 June, 2008 05:05:42
avatar
sayın sunusy onay siz halen chp'ye oy verenleri dinsiz ve ALLAHSIZ olarak değerlendiriyorsunuz ancak kaçırdığınız bir nokta var DEVLETİN DİNİ OLMAZ.Bu düşünceyi uygulayanlar ve uygulamaya devam edecekler laik vatandaşlardır.eğer ki bu ülkeyi Adalet ve kalkınma Partisi(dindar gözüken hırızlar)kurtaracaksa haydi ulusum yürüyün peşlerine....
sunusy onay Tarih: 24 June, 2008 04:12:30
avatar
devletin dini olmaz tabi enis bey..

ne alakası var, devlet bir birey mi ki dini olsun..

devlet her dine eşit mesafede olmak zorundadır..

Bu yorumu nerede çıkardınız anlayamadım.

Biz burada laikliğe sahip çıkıyoruz zaten.. Laik devlet müslüman ya da musevi kimsenin dinine karışamaz, hüküm veremez ahkam kesemez..

Başörtüsü yasağı laikliğe aykırıdır diyoruz.

tekrarlayayım, bu konuda ampulden başka bir ışık göremiyorum.
ENİS BATUR Tarih: 24 June, 2008 06:27:24
avatar
tabikide siz ampulden başka bir ışık göremezsiniz.okdr yakından bakıyorsunuz ki ampule,kör olmuşsunuz dışardan bakında gerçeği görün başörtü yasağı laikliğin temelini korumadır.
sunusy onay Tarih: 24 June, 2008 07:19:36
avatar
başörtü yasağı insanların gardırobuna karışmaktır. Allah'ın emrettiği şeyi yasaklamak laikliğe aykırıdır, zorlamak gibi..

sizin keyfiniz yüzünden ben rabbimin emirlerini uygulayamayacaksam bu sizi din düşmanı ve halk düşmanı yapar.

kimse zorla açılın ya da kapanın diyemez.. laikliğe aykırı olan budur.

laikliği anlamaya çalışın.. biraz yorun kendinizi..

siz aydınlıktan o kadar uzaksınız ki renkleri bile ayırt edemiyorsunuz.. bizler akpli değiliz.. partizan değiliz, akp umut olmuştur diyoruz.. aldığı oy da bunu ispatlıyor zaten.

sizi bu faşistlik, bu yasakçılık yok etti işte.
ENİS BATUR Tarih: 24 June, 2008 09:49:07
avatar
yapmayın efendim kim uygulayamıyormuş allah'ın emirlerini bayanlar peruğunu takıp giriyor ne farkı vardır.
sunusy onay Tarih: 25 June, 2008 03:41:09
avatar
ah mantık.. saçın kokusu değil görüntüsü haramdır zaten.. peruk da görüntü olduğuna göre peruk takmak da saçma oluyor..

Bence siz haşa Allah'ı avrupa insan hakları mahkemesine verin.. belki kazanırsınız da ayetler değişir..

ama ölünce, anavatanda hangi mahkeme ile muhattap olacaksınız biliyorsunuz değil mi?
ergin yurdakul Tarih: 01 July, 2008 11:19:45
avatar
İşte AKP'nin 6 yıllık faturası!
Borç yükü 3.4 milyar YTL'den 110 milyar YTL'ye çıktı

Ekonomideki kriz, pembe tablolar çizen Başbakan Tayyip Erdoğan’ı birkez daha yalanladı.

İktidara geldiği günden bu yana uyguladığı politikalar ile Türkiye ekonomisini duvara toslatan AKP hükümeti, hane halkı borç yükünün, tam 33 kat arttırmasına neden oldu. Merkez Bankası’nın verilerine göre, yurttaşların bankalar, katılım bankaları ve finansman şirketlerinden aldıkları konut, taşıt ve diğer tüketici kredileri ile bireysel kredi kartı borçlarının toplam hacmi, 2002 yılında 3.4 milyar YTL iken şuan ise bu rakam 110.8 milyar YTL’ye ulaştı.

Hane halkı borcunun en ağırlıklı bölümünü oluşturan mevduat bankalarından kullanılmış konut kredilerinin bakiyesi yılbaşından bu yana 4 milyar 908 milyon YTL daha büyüyerek 35 milyar 812 milyon YTL’ye ulaştı. Aynı dönemde ihtiyaç kredileri ise, 5 milyar 322 milyon ytl artarak 34 milyar 445 milyon YTL’ye yükseldi. Bütün bu olumsuz kriz tablosu karşısında, maskeleyici ana unsurun ise yüksek faiz politikası olduğu ifade edildi.

Yetkililer, yüksek faiz sayesinde, büyümenin ana rüzgarı olan dış kaynak girişinin sağlanmaya ya da çıkışın azaltılmaya çalışıldığını bildirdi.
gülnihal barut Tarih: 02 July, 2008 06:21:12
avatar
siz bu sitenin tarafsız olduğunu söyleme hakkına sahip değilsiziniz.1,si sloganınız bile TARAFSIZ DEĞİL DOĞRUDAN TARAFIZ 2. si AKP , RTE , FETULLAH tarafı olduğunuzuda açık bir biçimde belli etmişsizniz gerek tuncay özkana yapılan hakaret dolu we gercek içermeyen haberler gerekse akp,tayyip ve fetullahı övücü sözlerinizle niyetinizi açıkça belli etmişsiniz. Tuncay ÖZKAN kanalın satışıyla ilgili gerekli ve yeterli açıklamayı yaptı zaten .Kanal TÜRK ün satışı akp yüzünden oldu ve bunu göremeyecek kadar kör olamassınız.önce kanala reklam verilmesini yasakladılar yayınlanan programları sansürlediler sonrada tuncay özkanı bir batağa sürüklediler şimdiyse tuncay özkan bu kanalı satmak zorunda kaldı diye gerçeklerle bağdaşmayan böyle aptalca yayın kuruluşlarını kurdular.İnsanların beynini yıkamak sandığınız kadar kolay olmayacak. NOT: madem Tuncay Özkan'a yazılmış bir mektubu sitenizde yayınlıyorsunuz beniz size yazmış olduğum mektubuda sitenizde yayınlayınız.
AYDIN İŞLİER Tarih: 10 July, 2008 07:18:42
avatar
Sitenizde Türkiye'nin kaynaklarının Türkiye faydalanamadan tüketilmesine karşı bir kayıt bulamadım. Bomboş bir paparazzi sitesi olmuş. Enerjiniz var ise faydalı kullanın. Sorun tesbit edin. Bunları tartışın. Kişileri tartışmak ilkelliğin birinci şartıdır.
İşte size somut bir konu:Tohum yasası. Türkiye'ye ve bireylre ne getirir, ne götürür? Böyle, sorunların çözümü üzerinden hükümeti ve muhalefet edenleri değerlendirmelisiniz, eğer hakikaten dediğiniz gibi tarafsızsanız. Katılımcılara saygılarımla...
A.Sinan ARSLAN Tarih: 14 July, 2008 03:07:25
avatar
SN. AYDIN İŞLİER

bu sitede daha önce 5555 sayılı vakıflar yasası tartışıldı. ama malumunuzdur ki elimizden geleni yapıoruz. en azından ben tbmm sayfasındaki tasaraıları gün gün olmasa bile ayda birkaç kez bakmaya çalışıyorum. ınuçta biz bu siteyi ana işimiz olarak kurmadık. çoğumuzun ekmek parası kazanmak için çalıştığımız emek harcadığımız işler var. o yüzden bazen yüzeysel kalabiliyor bu konuda da sizler yardım cı olursanız seviniriz. en azından konuyla ilgili haberleri iletişim bölümünden bizlere yollayabilirseniz bizde haberleri yayınlarız.
tatar Tarih: 14 July, 2008 04:21:38
avatar
yaw çok samimi bir site kurdunda yani niye adamın açtığı sitenin adını kopyaladın. biraz dürüst olun. biraz onurlu.

yemezler :)

millet tuncayın sitesine gideyim derken size de uğrasın dimi :) her yol mübah diyorsunuz :)

bakalım daha neler yapacaksınız. ilerde yüzünüz kızarır umarım.
bizkaçkişiyiz :) Tarih: 16 July, 2008 08:27:32
avatar
siz hiç bizkaçkişiyiz.com u incelemeden zaman vakit yenişafak gazeteleriyle dolduruşa gelmiş uyutulmuşlarsınız sanırım sanırım değil bariz öyle.bende siteye girip bi inceleyin amacı neymiş platformun kimi kimden ayırmış yazıklar olsun sizlerin varlığına...
memleket sevdalisi Tarih: 18 July, 2008 02:55:16
avatar
Sayın, ismi olmaya site sahibi
Sitenizi inceledim. Anladığım kadarıyla epey bir emek vermişsiniz. Konuları özenle seçmişsiniz. Doğrudan taraf olmanız konusunda, sitenizi inceledikten sonra daha bir emin oldum. Evet siz kesinlikle tarafsınız.Bu taraflık şartlanmış taraftarlık düzeyinde bir doğrudan taraftarlıktır.
Bende tarafım. İnsanlıktan tarafım, yobazlıktan değil. CUMHURİYETTEN TARAFIM,faşizmden değil, İSLAMİYETTEN TARAFIM, allah ile aldatanlardan değil, DÜRÜSTLÜKTEN TARAFIM, hırsızlardan,talancılardan değil, AYDINLIKTAN TARAFIM, karanlıktan değil, ANTİEMPERYALİSTİM. BEN MUSTAFA KEMALİN NEFERİYİM...
sanane Tarih: 20 July, 2008 11:35:39
avatar
Bu siteyi babanızın hayrına açtınız öylemi ?

Öncelikle sizin bizkackisiyiz.net adresini almakla bir karalama kampanyası yürüteceğinizi düşünüyorum.

İçerikte bunu doğruluyor.

Ocu bucu değilmisin ? Tamam o zaman insanlara faydalı içerik yayınla.
kızılırmak Tarih: 21 July, 2008 12:57:37
avatar
bizkaçkişiyiz adını niye kullanıyorsunuz bizkaç amerikan uşağıyız size daha çok yakışır.hırsızlık kanınızda var sanırım çakmalar
çakıltaşı Tarih: 25 July, 2008 04:49:10
avatar
birazcık ülkeniz için birşeyler yapın..azıcık..fazla değil..bu ülke elden giderse sanmayın ki soyunuzu devam ettireceksiniz...ama yok ...diyorsanız bu ülkenin sizin gibiler için her zaman bir çözümü vardır.
murat Tarih: 31 July, 2008 10:35:11
avatar
tarafsızız diyorsunuz siteniz tuncay özkana her türlü lafı sölemiş şenere neden sölemiyorsunuz eski akpli oldugu için mi ne yani herkes parti kurar tuncay özkan kuramaz mı sizin tarafsızız deyip akp yandaşı oldugunuz belli sizdemi ortak akıl projesi destektisisiniz yoksa ben tuncay özkanı desteklemiyorum solu da desteklemiyorum ama eger tarafsızsanız bunu şereflice yapın siteniz berbat bile degil düşünün ne haldesiniz
Biz Kaç Kişiyiz Tarih: 01 August, 2008 01:30:53
avatar
Murat Bey,
Sitenin kuruluş amacı zaten Tuncay Bey'in yalanlarını açığa çıkartmak bu açıdan bakarsak tarafsızlık iddiamız hiç olmadı zaten. Biz taraftar değiliz tarafız demiştik sitenin EN ÜSTÜNDE Slogan olarak.
Gelelim Tarafsızlık konusuna. İDDİA ediyorum Türkiye deki HİÇ BİR SİTE bizim sitemiz kadar üye yorumlarında tarafsız kala bilsin. Siz sitemize berbat demişsiniz ama fikriniz yayınlanmış. Diğeri bize satılmış demiş yine fikri yayınlanmış, başka bir üyemiz Teşekkür etmiş yine fikri yayınlanmış.
Yani diyeceğim şu ki. Hiç bir site bu kadarına izin vermez ve hiç bir site bizim kadar bu konuda tarafsız değil.
Genel itibari ile A şâhısı B şâhısı bizi ilgilendirmiyor. Onu niye eleştiriyorsunuz bunu niye eleştirmiyorsunuz tarzı sorular gereksiz. Biz Tuncay Özkan’ı eleştiriyoruz. Sizde Abdüllatif şener’i eleştirin. Tüm dünyaya düzen getireceğiz diye çıkmadık yola, bunu iddia edenlerde yalancılardır zaten.
Teşekkürler.
ziusadra Tarih: 18 August, 2008 12:50:45
avatar
sitenizde,kendinizde akp ve abd'deki muhteremde ab,abd ve siyon emperyalizmini destekliyorsunuz bu belli siz hainler kaçkişisiniz bende merak ediyorum.
yasasın kemalızm Tarih: 20 August, 2008 11:45:20
avatar
sıtede yazılan farklı yorumları,elestırılerı yayınlamak tek basına bır tarafsızlık ölçüsü olamaz.Ancak ve ancak tarafsız oldugunuzu vurgulamaya calısmak ıcın basvurulmus bır kurnazlık olarak degerlendırılebılır,ama anasayfanızda goruyoruzkı siteniz sadece tuncay özkana mıhalıf, dişli'nin yolsuzluklarına neden saglam bır tepkınız yok! ben bizkackısıyızcom uyesı deılım fakat sız de tarafsız deilsiniz ve acık söylemelıyım yaptıgınız sıte benı dedıklerınıze ınandırmadı.Yorum yayınlamak tarafsızlıksa onlar da son derece tarafsız. tesekkurler
engin Tarih: 01 September, 2008 06:31:30
avatar
tuncay özkanı tanıdığını sayanlar akşam gazetesinin 31,03,2003 tarihli gazetesinin tuncay özkanın köşe yazısını okusn ve görsün tuncayın gerçek yüzünü ırak için ne yazmış ve gerçekten ulusalcımı değilmi kanıtsa alın size kendi kelemi ile kanıt o ulusalcı değil olamazda turgutun devamı olmak istiyor yani libral gazzeteyi akşam gaztesinin internet sayfasınaki arşiv bölümünden bula bilirsiniz!
can Tarih: 02 September, 2008 08:46:06
avatar
o kadar çok Korkuyorsunuz ki.Taklitlerimizi yapıyorsunuz.O kadar çok korkuyorsunuz ki olaylara belirli bir çerçeveden bakıyorsunuz.uyanın artık geç olmadan uyanın.
mert demir Tarih: 02 September, 2008 05:31:34
avatar
kendinizi avutuyorsunuz taraf değiliz diye ama bal gibi tarafsınız emperyalizme tarafsınız faşizme tarafsınız siyonizme tarafsınız anlayacağınız bu memlekete ne kadar zararlı şey varsa hepsine tarafsınız böyle bir gaflet içinde olmanız beni korkutuyor.Yanlış anlamayın kendim için korkmuyorum biz zaten bu memlekleti emperyalizm uşaklığından kurtaracağız ama bunlar olurken siz nerede olacaksınız yoksa vahdettin gibi ingiltereyemi sığınacaksınız
sunusy Tarih: 02 September, 2008 06:49:24
avatar
vurguncu Tuncayın sitesinde bu kadar özgür yorum bulamazsınız.. hep dinazorlar kendi aralarında muhabbet ederler, burda demokrasi var bak negüzel saçmalıyor arkadaş: ingiltereye sığınacakmışız.. ulan destursuz senin tuncayın değil mi zaten ergenekonun tertiplediği cumhuriyet mitinglerinin tetikçisi sizden ala siyonizme uşak mı olur.. sizin patronunuz ömrü boyunca birilerinin uşaklığını ederek maaşını almadı mı? aydın doğan terbiye etmedi mi onu? ne yüzle buraya yazıyorsun.. rte gelmeden önce açlıktan ağzınız kokuyordu, bilgisayar alacak paran yoktu şimdi niye kudurdun da zırvalıyorsun böyle, nankör..
mert demir Tarih: 03 September, 2008 12:58:55
avatar
Valla sağolasın sunusy iyi söylemişsin ama yanlış kişiye söylemişsin
1)cumhuriyet mitingleri artık bunalan halkın akp faşizmine tepkisidir .
Ayrıca orada halkın attığı sloganları dinleyip, taşıdığı pankart ve dövizleri görseydin böyle alakasız alakasız konuşmazdın yada konuşurdun da acaba bana verecekleri cevap ne olur diye düşünürdün; ama bakıyorum ki düşünmeden sallamışsın neyse sağlık olsun yavaş yavaş tartışma adabını öğreneceksiniz
2)bilgisayarımın tayyiple alakası yoktur tamamen emeğimin karşılığıyla alınmıştır hatta parasını ödeyene kadar alnımın damarı çatlamıştır
3)valla ben nankörüm çünkü akpnin yalakası olmadım, olamadım yanlışlarını söyledim.
4)zırvalıyorum çünkü akpnin yanlışlarının tokat gibi yüzüne çarpılması size göre zırvalamaktır.
5)varsayalım ki ben nankörüm zırvalıyorum ergenekoncuyum ama bazıları gibi arsa dişlemedim başkalarının dişlemesine razı olmadım hep itiraz ettim (şaban dişli istifa etmekzorunda kaldı valla bu adam rüşvet yemenin belgesi olur mu paradoksunun cevabını verdi sağolsun var olsun kemal kılıçdaroğlunun eline sağlık iyi yaptı. Şu dokunulmazlık kalksa senin bu hükümetinin yarısı içeri girecekte ah şu körolası sistem...
sunusy Tarih: 04 September, 2008 05:41:54
avatar
yok mertcim, senden bi umudum yok..
faşizmin ne olduğunu bilmeyen adamla tartışacak birşey yok..

sizler bu ülkenin 80 yıllık rüşvetçileri ve faşistleri olarak hala yüzsüz yüzsüz konuşabiliyorsunuz ya, helal olsun..

iski skandalı nişan oldu size, ergun gökneller, nurettin sözenler, ideolojisini, tvsini satan kontörcü vurguncular, kılık kıyafet faşistleri, kamusal alan faşistlerisiz değil misiniz yani..

Dininiz imanınız para iken, para için bayrak yaptığınız ismi bile satabiliyorken burada böyle nankörlük yapıp çemkirmen kolay..

Allah sizi size gösteriyor da anlayacak kapasite yok..

miting tertipleyicilerin hep hapiste nedense.. din iman para pul olunca böyle olur tabi.. siz para için danıştayı da basar kendi taraftarlarınızı da öldürürsünüz..

Allahtan çok azsınız da ülke sağ ve selamette
mert demir Tarih: 04 September, 2008 11:11:46
avatar
valla sen nasıl zırvalayımda bir yazı yazayım diye kendini parçalamışsın ve başarmışsın biz bu ülkenin 80 yıllık faşistleri değiliz bak sana ne diyeyim allahın aşkına ne olur 1950 yılından sonra sol kaç kere iktidara geldi onu say yılları topla sonra karşıma geç konuş biliyorsun zırvalamak iyi değil ben başka bir yerdede yazdım o insanları bazısı gerçekten suçlu ama bazıları gerçekten tertemiz valla bizim veli küçükle alakamız yok bilmiyorum sizin var mı bizim dinimiz imanımız paraysa siz allahsızsınız
not: bak ben her zaman diyorum iftira iyi değil açığa çıkar böyle rezil olursun
sunusy Tarih: 05 September, 2008 06:00:57
avatar
kardeşim sen kendin çalıp kenin oynuyorsun.. 1950dn sonrasını daha bilmiyorsun ne tartışacam ben senle.. ülkeyi tüp sırasına şeke sırasına sokan zaten sol, deli misin nedir, biraz keni tarihini oku yaw.. ayıptır gülünç oluyorsun, bak sana mail adresimi de verdim hani bana turancılığı anlatacaktın ya, sen boş ver siyaseti, sna göre değilmiş demek ki..
mert demir Tarih: 05 September, 2008 10:13:04
avatar
asıl sen bişey bilmiyorsun beynin yıkanmış daha sana cevap falan yazmayacam (korktuğum için değil cahil cühelayla daha fazla uğraşmak istemediğim için)
sunusy Tarih: 08 September, 2008 05:53:20
avatar
beynimiz yıkanmış tertemiz olmuşuz, sen yobaz siyasetçilerin ajan gazetecilrin kirini pasını taşıyorsun beyninde 50den sonra sol iktidar olmadı diyen çocuk, bir tane tüp için 4 saat sıra bekledik biz.. yeni ilçe bayrampaşada gürül gürül sular akarken 1990 yılında istanbul 10da dokuzunda su yoktu.. insanlar sokaklarda gösteri yapıyorlardı.. senin yaşın ermemiş, çöp dağlarının arasından okula giderken, anan baban sana anlatmamış, 50'den önce millet elindeki Kuran'ı Kerim'i toprağa gömerdi jandarma yakalamasın diye..

Allah o solun belasını versin.. bizler solcuyuz, sosyal demokratız ama sizin o sol dediğiniz faşizmden başka birşey değil..

suların 2 gün üstüste akabileceğini recep tayyip gelmese hiçbirimiz bilmiyorduk.. senin chp'n amerikaya para verip yağmur bombası attırıyordu o zamnlar, barajlara denizsuyu veriyorlardı. özal gelmese bugün elektrik dileniyorduk.. deniz baykal enerji bakanıydı, bir tek çivi çakmadı, o gün yapılmayanların sıkıntısını bugün çekiyoruz. o solun Allah cezasını versin, ben sana daha ne diyeyim..

beyni yıkanmamış arkadaş, senin yaşın yetmez bunlara..
mert demir Tarih: 10 September, 2008 06:15:49
avatar
benim yaşım senin aklın yetmiyor.
bak sunusy varsayalım ki bu dediklerinin hepsinde sonuna kadar haklısın ;tayyip'in şu deniz feneri ile ilgili tavrı nasıl sence suçlu psikolojisi içinde mi? yoksa sizde enayi psikolojisi içine mi girdiniz? Bak! aslan deniz feneri atmış kazığı dincilere(temiz duygularla inananları tenzih ederim) kendine holding kurmuş gemi almış, kanal kurmuş ne iyi etmiş bu kadarı az bile daha fazla kazık atması, canınızı iyice acıtması lazım ki aklınız başınıza gelsin (hadi bakem öğrende gel)
sunusy Tarih: 10 September, 2008 09:49:05
avatar
mert, ne oldu ya, geri dönmüşsün.. kapak yapmıştık sana ne güzel, hala hangi yüzle konuşuyorsun ki..

bana öğren de gel diyişine kurban olayım senin..

aklın 5 karış havada ama hala başkaların akıl öğretmeye kalkıyorsun ya.. tipik bir ismetist davranışı..

yardım edip kazıklananlara dinci diyorsun.. bir de utanmadan temiz duyguları tenzih ediyorsun.. temiz duyguları olmayanlar yardım etmezler zaten.. kazıklanan dinci olmaz, dinciler kazıklar..

senin gibi cahil laikçiler de cümle kurmaya çalışır burda..

arkadaşım, fikri olmayan insan şapşal olsa da şapşallık suç değildir.. madem fikrin yok sus bari kendini açık edip rezil etme..

cümle kurarken bile beni taklit etmen güzel, demek siz tuncaycıların kafasına birşeyler girebiliyormuş..

hadi bakem zıpla şinci
mert demir Tarih: 12 September, 2008 01:29:41
avatar
yahu bana her zamanki gibi cevap veremiyorsun kaçak göreşiyorsun hep el ense çekiyorsun hiçbir sorumun cevabı yok; ayrıca dinci kelimesini bilerek isteyerek, özgür irademle kullandım benim bahsettiğim senin gibiler, yani cenneti bu dünyada satın almaya çalışanlar eğer onlara bir dirhem acıyorsam allah canımı alsın(bu durumda sen ve senin gibi enayilerede acımadığımı anlayabilmişsindir heralde )
bu adamların hergün bir pisliği şerefsizliği ortaya çıkıyor bakalım ne zaman bunları desteklemekten vazgeçeceksiniz yoksa bu soruyu sorduğum kişilerde bir aymazlık mı var neyse sunusy bunlar teferruat sen git zahidini şabanını akla sonra gel tartışalım olur mu
simge Tarih: 26 September, 2008 02:26:33
avatar
Bir kez bakayım dedim bu siteye,iyi ki bakmışım. Görmek lazım dostu düşmanı. O kadar belli ki laiklik karşıtı ve hükümet yanlısı olduğu. tam taraf olmuş yani.umarım çok kanan olmaz burda yazanlara. çok yazık
Fethi Ayturan Tarih: 28 September, 2008 09:23:06
avatar
Ülkemizde maalesef vatandaşlık görevinin bilinci içinde olmayan, sorumsuz seçmenlerle, kişisel menfaatleri peşinde koşanlar ancak DP zamanını bile aratan AKP ye oy verdilkleri kanaatındayım. Buna elbette muhalefetinde katkısı vardır. AKP onurlu eğitimli, bilinçli bir topluluk yaratacağına, insanların insan gibi yaşaması yolunda arı gibi çalışacağına, gençliğe ümit kaynağı olacağına, sadaka ekonomisi uyguluyarak, parti çıkarlarını düşünen, ülkenin en değerli kazanımlarını satan, yolsuzlukların üzerini örten, milleti açlık, yoksulluk ve sefalete mahkum kılan, temel hak ve hürriyetleri hiçe sayan, ülkemizin en değerli kazanımlarını yabancılara satan, AB ve ABD nin dümen suyunda seyreden ve bu ikilin gerçek gayelerinin ne olduğunu anlamağa çalışmayan, Kıbrıs meselesinde tek bir olumlu adım atmayan,insan hakları ve hukukla bağdaşmayan uygulamalarla, Ergenekon adlı bir çete ile ilişkisi olduğunu öne sürerek, kendisine karşı rakip gördüklerini tutuklatan bu AKP ye çiftçisi, emeklisi, öğrencisi, memuru, çalışanı,kısaca seçim hakkı olan herkes, gelecek seçimlerde gereken dersi vereceğine inaniyorum.Ama muhalefet olumlu adımlar atarsa.AKP ye olan güven gün geçtikçe azalmaktadır.
Misal:Eğer sayın Dengir Mir Mehmet ve sayın başbakan Recep Tayyip Erdoğan bir nebze olsun, haklı olduklarına inanıyorlarsa ve Deniz Baykal ile Kemal Kılıçtaroğlunun müfteri olduklarını, sahtekarlik yaptıklarını delillerle ısbatlıyabileceklerse, o zaman sayın Baykalın teklif ettiği gibi her dördüde bu dokunulmazlık zırhından çıkıp yüce divana gitsinler bakalım. Millet onların dürüslüğüne ancak o zaman inanır. Ama buna yürek ister. Acaba başbakan neden bu dokulmazlık zırhından çıkmaktan bu kadar çekiniyor? Neden sayın Mir Dengir Mehmet basına tek başına çıkıp, sayın Kılıçtaroğlunu suçluyorda, neden yüce divanın yolunu açmaktan kaçınıyor?
Yanlız iktidarı sadece eleştirmekten ileri gitmeyen ve alternatif çözümler sunmayan muhalefete, seçmen, 1999 genel seçiminin akabinde koalisyonla iktidara gelen MHP ye DSP ye ANAP a DYP yide yanlarına alarak 2/3 çoğunlukla neden seçim ve partiler yasalarını değiştirmediklerini, dokunulmazlıkları neden sınırlamadıklarını, seçim barajını neden % 10 da batı ülkelerindeki gibi % 5 e düşürmediklerini ve en az seçimlerden bir yıl evvel her türlü seçim yatırım ve yardımları neden engelleyici yasalar çıkarmadıklarını sormazmı?
AKP haricinde, artık sağ ve sol partilerin birer çatı altında birleşip bu yersiz parti enflasyonuna son vererek, seçimlerde milyonlarca oyların boşa gitmelerini önlemeleri ve vatandaşla sıkı dirsek temasına girmeleri, onlara ümit kaynağı olmaları ülkede bugün yaşanan bütün çözümsüzlüklere çözüm getirecekleri inancını seçmenlerin nezdinde doğurmaları böylece halkın, seçmenin güvenini sağlamları seçimi kazanmak için en önde gelen şarttır. 1999 Koalisyon iktidarı eğer seçim ve partiler yasasını demeokratik bir düzene soksaydı, dokunulmazlıklar sınırlandırılarak, yüce divanın yolu açılsaydı,seçim barajı % 5 indirilseydi ve bu kadar parti kurulmasa ve milyonlarca verilen oylar çöpe atılmasaydı,AKP ne bu çoğunlukla iktidara gelebilirdi ve nede bugün yaşanan olumsuzluklar cereyan ederdi. Artıl geçmişten ders almanın zamanı geldl ve hatta geçiyor bile.
Ahmet Haluk Öztiryaki Tarih: 03 October, 2008 04:43:54
avatar
Bu sitede 15.000 Türk askerini - dedelerimizi - bir zamanlar halfenin askerlerini kallesce arkadan vuran ve Ingilizlerle, dolayısıyla Ermeni ve Rumlarla işbirliği içinde olan araplar sayesinde kör edilerek öldürülmüş olduğuna dair bir haber var (http://www.bizkackisiyiz.net/tarih/1132.html). Şimdi, bu Ermenilerle ve bu İngiliz Kraliçesi ile bu kadar yakınlaşan ve işbirliği kurmak isteyenlere karşı olan bir vatansever olarak, İslama ve Allah'a (s.a.v.) olan inancımın da bana yol gösterişiyle isim çaldığını anladığım bu sitede ortaya konan muhalefete katılmıyorum. Müslümanlar arasında nifak tohumları saçan, ayrımcı bir fikri yapının yüce katlarda hayırlara mazhar olmayacağı kanaatideyim. Hedeflerimizin ulviyeti seçtiğimiz yollari ve uygulamalarımızı asla kutsallaştırmaz; aksine yapılan haksızlıklar ulvi değerlerimizi kirletirler ve geleceğe sarılabileceğimiz tertemiz ortak değerlerimiz kalmaz. Bir davanın galibi olmak için dedelerimizin, şehitlerimizin kemiklerini sızlatacak tavizler verirsek davada herhalukarda malubiyet kaçınılmaz olacaktır. Olacakları anlamanın en iyi yolu fırtınaları ve dalgaları izlemek olabilir: Her dev dalganın ardından bir geri kaçış ve aynı derecede bir düşüş olur. Sevgi ve saygının, tevazunun, tatlı dilin, sukunetin yitirildiği yerde hırçın ve hoyratça gelen dev dalgalar dev düşüşler getirebilir. Sevgi ve Saygılarımla
hande hande Tarih: 30 December, 2008 04:19:49
avatar
neden?

tuncay özkan'dan korktuğunuz için!

neden?

onu karalamak için bile ona ihtiyaç duyduğunuz için!

neden?

biz kaç kişiyiz oluşumunun sadece adıyla bile milyonlarca kişiyi kendine çektiğini bildiğiniz için!

neden?

yaptığınızın çok akıllıca olduğunu düşünecek kadar yetenek yoksunu olduğunuz için!!!

siz kimsiniz? adınız nedir? türk milletini siz-biz diye bölme çabanız nedendir???

şimdi dersiniz ki, biz kaç kişiyiz diye soran sizsiniz...biz de hatırlatırız ki bu soruyu ilk soran 'ben bütün milletin başıyım' diye iddia edendir! siz akç kişisiniz diye sormuş, cevabını da almıştır...

sonuç sizin sitenizde de aynı olmuştur. halkımız, tuncay özkan'a saldırmak için açtığınız sitede, yine lideri olarak onu seçmiştir :))) kaç kişi olduğumuzu artık kendi anket sonuçlarınızda da rahatlıkla görebilirsiniz :)))
özlem güneş Tarih: 27 January, 2009 08:39:23
avatar
sizin gibiler var oldukca bu ülke hiç bir zaman kaybetmiycek inanıyorum ki amerikan paçavları olan insan bile demeye utanıyorum her görüşe açık oldugunz bilmemiz bize yetiyor iyiki hayatımızda var oldunuz keşke deniz mahir yusuf hüseyin....... zamanında olsaydınız öyle degerli insanlartı kaybetmezdik yaşasız TUNCAY ÖZKAN sen bizim güneşimizsin bir gün herkese ışık olacagına inanıyorum GÜNEY DOGU ANADOLU
yılmaz Tarih: 27 May, 2010 07:09:02
avatar
walla helal olsun ınternete gördugum en aklı başında sıte tebrıkler
Ali Tarih: 11 February, 2011 03:18:26
avatar
tuncay özkanın zırvaları var mı? bir bakıyım derken gördüm burayı hatta buraya girerken tuncay ın ve onun çocuklarının zırvalarını okuyup gülmek için girmiştim e malum işin stresinden kurtulmak için ama burası çok ciddi bir site geldi. Eğlenemedim ama güzel bilgiler gördüm. Teşekürler emeği geçenlere
Dilek SAĞLAMÖZ Tarih: 29 August, 2011 01:28:57
avatar
SİZ TUNCAY ÖZKAN VE ONUN KURDUĞU SİTEYE KURBAN OLUN EMİ;bir kere en başta isim hakkını ihlal etmişsiniz,kaba tabirini kullanmıyorum bile,siz kiimsiniz,adınız bile belli değil.....Gerçektende tam bir TARAF sınız.Geçin böyle boş işleri BİZ KAÇ KİŞİYİZ adını kullanarak yalakalık yapmayın kimseye.........

Yorumunuzu Ekleyin comment

  • email Arkadaşına gönder
  • print Çıktı al
  • Plain text Sadece Yazı
Untitled Document