Markum.net
Ana Sayfa | Tele Tabi | Tuncay OZKAN A ;

Tuncay OZKAN A ;

Yazı Tipi Boyutu: Decrease font Enlarge font
image

Tuncay bey'e iletilmek üzere gelmiş bir e-posta

Bu gün duyduguma inanamadım. Nasıl olur da AKP yanlılarına para ugruna  , BIZIM KANALI verırsınız !!!!
 
   Sıze de ( KERIM CAN BEY dahıll olamak kaydıyla )sizede güvenım kalmadı artıkk..sizlere ınanmıştıkk , guvenmıstıkk , ve her pazar ve her gün Tuncay Molareısoğlu )programlarını seyredıyordukk..ve kendımi salakk gıbı hıssedıyorumm....
 
    Yeter yeter , nerde kaldı kardesım Tuncay ??Demekk kı , bir tek satılmayan yörungesınden cıkmayan  , para uğruna , satılmayan kanal
 B kaldı...
    Çok uzgunuz ailece..kime inanacağımızı bilemiyoruz.Herşey para değildir...
     Güle güle hayırlı paraları yemeniz  dileğiyle....
      Mustafa DEBBAG 

Cevabı Umarım Tuncay Bey verir...

Bu haber için oy ver
3.53
Ekleyin:: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Yorumlar (48 Yorum Eklendi):

hakan yilmaz Tarih: 13 May, 2008 01:43:58
avatar
ahan bak bu işe bunu yazan adam benim içimdekileri yazmış ama aramızda tek fark o şimdi anladı ben tuncay ozkan ismini duyduğumdan beri anlamıştım
bu arkadaşıma çok teşekkur ederim benim duygularımı yazmış
Milli Genç Tarih: 13 May, 2008 05:49:44
avatar
Tuncay bey bu yola ilk girdiğinde, Arkasında olan o na bu para desteğini verenler şimdi nerede.
Bu satış hikayesinin altında kesin bir hinlik çıkacak yada tuncay bey verilen görevi yerine getiremedi yada verilen görev sadece bu kadardı.
Şükrü Aykutlu Tarih: 13 May, 2008 07:27:47
avatar
Artık isimleri; BizKaçParayız'dır...
Zaten, "sağcılar mhp'ye, solcular da chp'ye gitsin" dediklerinde kaç paralık oldukları belli idi, ama ulusal kurtuluş ruhu bekleyen halkımızın kaybettiği zamana oldu olan... Geçmiş olsun! Buyurun hep beraber 'Ulusal Sol'un doğru adresini aramaya...
Taner aksu Tarih: 13 May, 2008 09:33:57
avatar
Tuncay bey bundan sonra yeni bi site ne zaman kuracaksınız yeni siteniz bizkaçparayız.com herkesi bekleriz haaa haaa haaa haaa:))
levent kalem Tarih: 14 May, 2008 12:46:45
avatar
HAİN DAMGASI VURMADAN BİR DÜŞÜNÜN İSTERSENİZ


Millet;’’Kanal Türk satıldı,Tuncay Özkan hain,ümmetçilere sattı kanalı’’ gibi bağırırken konuşamadım,yazamadım.Çünkü;bu işte bir iş var.

Bir adam çıkacak;halkı sokaklara dökebilecek.

Milyonlar onu destekleyecek.

Sonra bu adam aniden kanalını satacak,kar ettim deyip kaçacak.

Buna inanmak için ya benim aptal olmam gerek,yada bunu yapan T.Özkan’ın.

Bu kadar halkı bir araya toplamış kişi her yerde para kazanır.

Bu işin içinde bir iş var.

Bana göre iyi de bir iş var.Ama tek sakıncalı gördüğüm yan.

Tuncay Özkan sesini halka nereden duyurulacak?

Kanal Türk kadar fırsat bulabilecek mi?

derken bir radyoda yaptığı röportajı okudum.

Buradan çıkardığım sonuç:

1-Cumhuriyet Tv diye bir kanal kuruluyor.

2-Erken seçimi çok yakın görüyor.

3-T.Özkan’ın başkan olduğu,yada olmadığı ama desteklediği yeni bir sol parti kuruluyor.

4-Halktan aldığı bu sivil gücü devam ettirmek için,sivil oluşumunu sürdürmek istiyor.

Bunlar yazıdan çıkardıklarım,T.Özkan’ın belirttikleri.

Birde benim düşündüklerim var:

1-Ulusalcılık D.Perinçek tarafından denendi olmadı.sağ-sol aynı potada eritilemedi.Erimesi de mümkün görülmüyor.

2-Halk ümmetçilik ve kapitalsizimin tehlikelerini gördü ve olgunlaştı.Bunlar sol politikaları güçlendirdi.

3-Kanal Türk üstüne düşen görevi yaptı ve yaparken de borçlandı.Aylardır çalışanlarının ücretlerini ödeyemeyecek duruma geldi.

4-Ümmetçilere satılarak borçlardan kurtulmuş olundu ve nakit kazanıldı.

5-Ümmetçilerin elinde yeterince kanal olduğundan kanal Türk onlara bir avantaj kazandırmayacağını düşündü.

6-Elde edilen para ile yeni bir parti oluşumuna geçilme fırsatı yakalandı.

7-Günümüzde R.T.Erdoğan’dan kopuş var.Satılan kanal içerisinde çalışanlar programlarına devam edebilecekleri düşünüldü.Alan ümmetçiler karışamayacaklar çünkü; kanalın seyirci profilini bilecekler.Bu;kanaldan ayrılmalar yada ayrılmamalarla netleşecek.

Özetle:Ümmetçilere kendi elleriyle ekonomik bir darbe vurulurken Türkiye’de olgunlaşan kitlelere hitap edebilecek bir partinin ekonomik altyapısı hazırlanıldı.

Düşünmeden hain damgası vururken,kendimizi topluma zarar verir duruma düşürmeyelim.

Okumak zor gelirse bari kırmızı ile vurguladığım kadarını okuyunuz.Çünkü bunlar ancak siyasi bir oluşuma giden kişinin ağzından dökülebilir.

Saygılar.

Levent Kalem
detaylar için bakınız:http://kalem35.blogspot.com/2008/05/hain-damgasi-vurmadan-bir-dnn.html
ramazan gedik Tarih: 14 May, 2008 01:27:16
avatar
EY UMUTSUZLARIN UMUDU DEMOKRASİNİN YENİDEN YEŞERDİGİ,BURAM BURAM ANADOLU KOKAN SÖZLERİNİZLE İNSANLARI ALDATAN,VE HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATAN TUNÇAY ÖZKAN:BİR DAHA BİR DAHA SAKIN HA SAKIN ALANLARA İNME.ÇUNKİ SEN ALANLARDA CARESİZLERE CARE SESİNİ DUYURAMAYANLARA SES,GERCEKLERİ SAKLAYANLARIN KORKULU RÜYASI OLAN ,HALKIN ,O ANAMIN O BACIMIN,O TEYZEMİN ÜMÜTLERİNİ ÇALAN TUNÇAY ÖZKAN SAKIN HA SAKIN BİR DAHA MEYDANLARA İNMİYESİN.ÇUNKİ SENDE GERCEK YÜZÜNÜ GÖSTERDİN TÜM TÜM İNSANLARA.SENİ SAHTAKAR ,SENİ DÜZANBAZ,SENİ YALANCI ,UTANIYORUM KENDİMDEN ÇUNKİ SENİNLE AYNI KARELARDE YER ALDIM.ĞAZETELERDE RESMİM CIKTI.KENDİMDEN UTANIYORUM.NİÇİN DİYE SORMA BANA SANA İNANDIK SANA GÜVENDİK.SANA GÖNÜL VERDİK .BUMUYDU BİZLERE YAPAÇAĞIN.BAŞKA BİRNİ BULAMADINMI ? KANALI SATAÇAK.GİTTİN FETULLAHCI BİRİSİNE SATTIN.SATIN SATIN BAŞKALARI ÜLKEDYİ SATTI .SENDE ONDAN FARKSIZ BİR ŞEY YAPMADIN .SENDE BİZİM GÖZÜMÜZ,BİZİM KULAĞIMIZ OLAN KANALI SATTIN NE FARKIN KALDI ONLARDAN.SON OLARAK ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM.ARTIK KANALLARADA ÇIKMA SENİ GÖRMEYE TAHAMÜL EDEMİYORUM.
zeynep dal Tarih: 14 May, 2008 02:25:26
avatar
Lütfen bukadar acımasız olmayın.Hiç mi anlamıyorsunuz bu adam bu kanalı neden sattı hiçmi empati yapamıyorsunuz..''Evet sattı...evet fettullahcılara sattı...evet evet... bu sorularınının hepsine cevap var!adam çalışanlarının maaşını ödeyemiyor,adam yalnız kaldı ,kanalına reklam verilmiyor,adamı tehdit ediyorlar Tuncay Özkanı ve çalışanlarını anlamıyorlar.İlk başta bende okuyunca gözlerime inanamadım,sanki yüreğimde yangın yeri oldu sanki elimden birşey uçtu gitti.Ama sonra madalyonun diğer yüzüne baktığımda hiçde acımasızca eleştirilecek yönlerinin olmadıgına karar verdim.CHP yardım eli uzatabilirdi yada bizler (aydın,Atatürkçü aydınlar,entellektüller)...Bizde vurdumduymaz olduk, yeteri kadar elimizi taşın altına sokmadık..KENDİMİZEDE BAKALIM.
MEHMET AKGÜN Tarih: 14 May, 2008 03:34:56
avatar
Halkın bu satış konusunda yeterli bilgi sahibi olduğunu sanmıyorum. Ama bu konuda taraf olanlar hemen kendini belli
ediyor. Vatandaşı bilgilendirmek yerine detaylara girmişler. Kime ve neye hizmet etmek isteginizle kendinizi açığa çıkartmışsınız.Sıradan biri gibi
davranarak halkı yanıltmaya çalışmayın.
Çirkin işler bunlar.
sln Tarih: 14 May, 2008 03:47:04
avatar
nasılki bu kadar hainlerin içinde vatanı satanların içinde kendilerini çok bilipte cumhuriyeti yıkmak isteyenlerin içinde düşüncelerini doğru yürekli cesur bir şekilde söyleyen TUNCAY ÖZKAN her ne olursa olsun yılmayacak dahada güçlenecek adını ne koyarsanız koyun unutmayın ki

İŞTE BU AHVAL VE ŞERAİT İÇİNDE VAZİFEN,TÜRK İSTİKLAL VE CUMHURİYETİNİ KURTARMAKTIR!MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARKLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR!

işte bu kanda sizlerde mevcut olmadığı için konusun daha çok konuşursunuz

AŞK OLSUN SANA TUNCAY AŞK OLSUN ......
ahmet gülertaş Tarih: 14 May, 2008 05:53:46
avatar
bu hep olmuştur. satıcılar vatana sahip çıkanlara satıcı demişler. kendi üzerlerindeki kira tertemiz insanlarada bulaştırmaya çalışmışlardır. işin tuhafı bu kanalın kendi kanalı olduğunu söyleyen sayın debbağ'ın kanal ve kanalla ilgili hiç bir yerde kaydının olmayışı. bizler tarihler boyunca hep vardık bazan yandık ama her seferinde küllerimizden yeniden ve daha da güçlü olarak doğduk. evet kanal satıldı ama bundan bile korktular. geliyoruz gümbür gümbür. kaçışın solucanlar.
sunusy onay Tarih: 14 May, 2008 06:07:21
avatar
en başından beri söylüyoruz.. bu çok başarılı toplumsal bir hareketti. Amaç Türkiye'nin IQ'su oldukça düşük vatandaşlarından mümkün olduğu kadar para kazanmaktı. "gel buraya, para ver, üye ol, ister bana ister başkasına dilediğin gibi hakaret et" anlayışı ile ülkenin faydasına ömründe tek çivi çakmamış Tuncay özkan ulusalcı olup, kanalından hükümete söverek küfür saçan fıskiyesini güçlendirdi, pazarını buldu ve karla sattı.. Adam zeki adam, üyeleri gibi değil ki.. Ömrünü bu ülkeye adamış, adeta yaşamamışcasına mütevazi ve fedakar Fethullah Gülen hocaefendinin "sahibi olmadığı" gazete ve tv kanallarını sattığını düşünsenize, hem de tuncay gibisine..

Gören körler için bu bir ibrettir.. hoca yapmaz ama tuncay yapar.. neden?????
ahmet gülertaş Tarih: 14 May, 2008 06:15:52
avatar
hoca efendiniz kimin koynunda diye sormak abartı olmaz sanırım bu oluşuma ve liderine dil uzatana
sunusy onay Tarih: 14 May, 2008 09:42:48
avatar
kim kimin koynunda diye sağa sola bakacağına kafanı yukarı kaldır da asıl sen kimin koynundasın onu gör.. asker kaçağı kerimcan ve pkklı merdanın patronu koynuna kaç milyon kişiyi sığdırmış.. en başından beri tebrik ediyoruz.. bu arada taze haberler geldi: amerikalı murdochla tuncayın pazarlığını da akp bozmuş.. tuncay kanalı chp'ye fiyatı yükseltebilmek için satmamış.. ayrıca deklare ettiği gibi 25 milyona değil 30 milyona satılmış, az önce imkbye bildirildi.. bak şimdi kimin koynunda kaç kişisiniz..
hakan yilmaz Tarih: 14 May, 2008 10:41:00
avatar
sunsoy onaya teşekkürler akıllı yazılımından dolayı
Güray DOĞAN Tarih: 15 May, 2008 02:06:23
avatar
BİR UMUT HEP VAR:Bir söz tartışılmaya başlandığında eyleme döndüğünde karşıtları ve yandaşlarını bulmaya başladığında nihai amacına çoktan ulaşmış demektir.Sözüm ona sizin çok seslilik dediğiniz şey parçalanmaksa bu durumda görünen odur asıl sorununuz merkezi noktanız zayıftır.Yani beyniniz bütünü tek bir parça gibi ifade edememektedir.Hayat siyasettir siyaset de ihanettir diyor yazar dahası her ihanet bir siyasettir.Tuncay Özkan gökten inmedi günü kurtarmak adına ucu olmayan sarmaşıklara sımsıkı sarılanlar her ne kadar kendilerini hiç örgütsüzlükten en kötü örgütlülük iyidir diyerek avutanlar bugün bu sonuca feryat figan etmemelidirler.Bir sözün söylendiği yer bir eylemin yapıldığı yer ve çıkış noktası biçimi parçanın bütüne olan oranını ana hedefini ifade etmiyor edemiyorsa tıpkı sürekli aydınlık için 1 dakika karanlıkta olduğu gibi ülke olduğunun olması gerekenin bir adım daha gerisinde kalır.Asıl sorun ne yapılması gerektiği ise doğru parçalarla gidilebilecek doğru bir merkez tayin edilmesi bu yöne götürebilecek kendisinden başkasına biat ı olmayan yapının ortaya çıkması için çaba harcamaktır.Bu güç her anlamda bu halkta vardır.
levent kalem Tarih: 17 May, 2008 04:37:15
avatar
Adam kanalı sattı.Kaça 25 yetmedimi 30 olsun odamı yetmedi 50 olsun.Siz ATV yi kimin parasınla kaçaladınız.sadece 750 halkın parasını yediniz.Katarı tatarı koymuyorum.Gidip onlarada yalandınız.hesapla bakalım kaçkat.
biri satıyor diğeri alıyor.üstelik kendi parasınlada değil.Git sen çek bakalım bundan sonra Halk banktan Vakıfbankta kredi vereceklermi.
Bukadar olmaz yuh size
mustafa adıyaman Tarih: 02 June, 2008 04:04:39
avatar
acaba vatanını seven insalar üzerine gidiliyor bu ülkedeki milliyetçi dalga kırılmak mı isteniyor. tuncay özkana inanıyorum bu ülke için çok şeyler yapacaktır
sunusy onay Tarih: 02 June, 2008 04:34:39
avatar
evet bu ülkedeki halis milliyetçi dalga kırılmak isteniyor.. yoksa bahçeli ülkücüleri neden sokaktan silsin.. dtp sokak gösterilerini rahat yapabilsin diye mi? okmeydanında 10 sene evvel pkklılar gösteri yapamazdı ama şimdi her sokaktalar.. gözünüzü açın sizi akpnin üzerine salarak neler çeviriyorlar görün
ergin yurdakul Tarih: 30 June, 2008 11:39:08
avatar
Kanaltürk satılmak zorunda mıydı?
-Zorundaydı. Ne yazık ki. Ama yenisi onları daha da sıkıntıya sokacak. Şöyle düşünün Kurtuluş Savaşında ateşler içindeki çocuğunun üzerinden örtüsünü alıp top mermisi ıslanmasın diye mermiye saran anne bu hareketi yaparken hangi duygular içinde olabilir. Bundan sonrası için yapacaklarımız ancak kanaltürk satılarak yapılabilirdi. tıpkı o anne gibi davrandık vatan sağolsun dedik.


Tuncay Özkan kanalla birlikte “Biz kaç kişiyiz “hareketini de sattı...
-Zırva tevil götürmez. Kanal ayrı, Biz Kaç Kişiyiz ayrı. Kanal Biz, Biz Kaç Kişiyiz in yeni kanalı olacak. Hem de ne kanal. Görenler parmak ısıracak.

Biz kaç lirayız, hatta biz kaç dolarız...
-Bunu diyen erdemsizlerin amacı kendi siyasal yolculuklarına adam toplamak. Tuncay Özkan ile Biz Kaç Kişiyiz arasına girmek ve adam çalmak. Onlar hakkında en ağır hakaretleri ediyorum. Ama onlar alınmaz. Onlar Kanaltürk’e de, Tuncay Özkan’a da Biz Kaç Kişiyiz’e de karşı çıktılar, çıkacaklar, yarın başka şeyler yapacaklar. Onlar mı verdi Kanaltürk’ün parasını, onlar mı kurdu Biz Kaç Kişiyiz’i? Onlar kim oluyor ki? Hala faşizme yağ yakanlar onlar değil mi?
Biz Kaç Kişiyiz karşısında yenilecekler. Bunu göreceğiz.

Kanaltürk’ü satan Tuncay Özkan vatanı da satar...
-Bunu söyleyen dostlar, evet asıl o dostlar sattılar bizi. Arkamızdan vurdular. Bizim "Vatan, Namus , Ahde Vefa" kavgamız büyüdükçe onlar da kendilerine gelecekler...

Tuncay Özkan kendisini de mi sattı?
-Tuncay Özkan‘ın ölüsü bırakırsa Mustafa Kemal’in sancağını, gelip tükürün mezarıma. Kanaltürk araçtı, amaç Türkiye’nin kurtuluşu. Bizi yolumuzdan kimse ve hiç bir oyun döndüremez. Ölmek var yılmak dönmek yok. Özgür ve tam bağımsız Türkiye için varız varolacağız.
sunusy onay Tarih: 09 July, 2008 04:00:23
avatar
1. Nasıl Atatürk'ün addcilerle ve kemalistlerle ZERRE KADAR ilgisi yoksa, tuncayın da bkg platformuyla bir ilgisi olmayabilir. Güdülmeye hazır insanlar topluluk halinde yaşarlar ve güdücü bulduklarında güdülürler, bu iş cemaatlerde de böyledir. dolayısıyla tuncay bkgyi satamaz. sattığı anda kitle başka bir güdücünün eline geçer..

2. faşizm ne demektir? kendi fikirlerini kat'i doğru ve hatasız kabul ederek herkese zorla empoze ettirmek ve uygulatmak..
bunu bugün sadece chpliler, ipliler, kemalistler, ulusalcılar ve tuncaycılar yapıyorlar, Allah'ın emri olan başörtüsüne düşman kesilmek de bu faşistliğin bayrağı.. inanmıyorsan takmazsın, takandan sana ne, hadsiz edepsiz..!

3. tuncay vatan satamaz, zira ona kimse 2 dönüm yer emanet etmez.

4. tuncay kendisini de satamaz, zira para etmez

5. insanları kandırmak ve sömürmek çok kolay, öyle ki işte adam kankalarına ihanetin kralını yapmış, hepsinin tek tek suratına tükürmüş, kankaları da yarabbi şükür diyerek suratlarını sıvıyorlar..

kardeşceğizim,
batan adam kanalını satıyorsa aldığı paralarla gider batağını kapatır.. yeni bir kanal alamaz..

yeni kanal alacaksan batakta değilsin sadece ticaret yapıyorsun demektir.

zorla şantajla milletten reklam topla, 30bin dolarlık belgeseli CHP'ye 3-5 trilyona sat. 2003deki ticaretin faturasını 2007'de kes.. ama parayı hemen cukkala..
üstüne üstlük milletten kontör dilen 24 saat..

sonra kanal biz yayına başlasın, hem de programa bak: adıyama.. bu şehrimizi bulunuz 250 avro kazanınız.. katılım bedeli "çokkontör"..
bizkaçkişiyizciler de bulamıyorlar.. yazık.. bari yardım edeyim de biri 250 yuro sebeplensin.. adıyaman olum adıyaman..

ben sizi bu kafayla tanıyaman..
Vatan,Namus,Ahde vefa Tarih: 21 July, 2008 04:20:30
avatar
Mustafa DEBBAG arkadaşım.Sen bari yapma böyle.Tuncay Özkan Kanaltürk ün satıdığı gün canlı yayına çıkıp neden satmak zorunda kaldığını çıkladı.bizkackisiyiz.com un ana sayfasındada var bu.Mecbur kalmasaydı niye satsın?Bunun bir cevabını versenize ilk önce.Mec bur kal ma say dı ni ye sat sın?O gün Kerimcan abiyle açıkladılar bütün her şeyi.İzlemedinmi de burda böyle konuşuyorsun?Kanalı bizim gibi düşünen kimse almadıki,başkasına satmasın.Bence sen ya karşıt görüşlü bir insansın burada sırf bu kişilerin gözüne girmek için bunları söyledin.Eğer bizim görüşümüzde olup Tuncay Özkan'a bunları söylediysende çok yazık.Kanaltürk ü satmak zorunda kaldı diye bu insanın bizim için yaptıklarını nasıl unutursun.Biz hepimiz hala bizkackisiyiz.com dayız.Bu insan yanlış bişey yapmaz.Yapsaydı şu an orada kimse kalmazdı.Tuncay Özkan..Seni anlatmaya kelimeler yetmez.Kanaltürk ün satıldığı gün canlı yayına çıktığında gözyaşlarımızı tutamadık.Ne olur sen bir daha üzülme.Biz senin her zaman yanındayız.Bizi hiç bir zaman yıldıramayacaklar.Hep dimdik karşılarında olacağız.Vatan,Namus,Ahde vefa için Tuncay Özkan'la yola devam.ATAM SENİ UNUTMADIK,UNUTMAYACAĞIZ.
çakıltaşı Tarih: 25 July, 2008 04:58:52
avatar
ya.tuncay özkan iyi yada kötü biri.bu pek önemli değil.ama birilerini gerçekten çok korkutmuş.vallahi bravo..
şimdi eli öpülesi diyebilirim..bravoooooo....
menekşe Tarih: 08 August, 2008 01:18:55
avatar
Yorumları okudum,tahmin ediyordum insanların anlamıyacağını.Üzüldüm.Tuncay bey bir çivimi çakmış Türkiye için diyenler kitaplarını okumamış anlaşılan.Çamur atmak kolay.İnsanlara ulaşmak onları bilgilendirmek bedava olmuyor.Siz bilemediniz Tuncay bey kaçak çalışan iş yerlerine göz yumacak karşılığında erzak isteyip ihtiyacı olana dağıtıp oy toplıcaktın.Şehitlerimize kelle,askerlik yan gelip yatma yeri değil(çocukların askerlikten muaf burslu okusun)al ananı git diyecektin.Temel gıdaları ucuzlatacağına,terörü yok edeceğine,ssk da devrim yaratacağını söz verecektin.Biz ne anlarız doğru konuşan insandan ne anlarız milli meselelerden.Ekmek olmuş 850 lira makarna olmuş birmilyon yüz.Olsun türk halkına ne yüklersen kaldırır.Sen söz ver de.Parsayı topla kızınada al bir gemicik.Eşin varmı bilmiyorum onada hastane vs vs.EE be kardeşim işin gücün yokmu senin ne işin var bizim gibi ayak takımının yanında.
yasasın kemalızm Tarih: 21 August, 2008 12:04:08
avatar
Ataturk'un kemalıstlerle ilgisi olmadıgını nasıl savunursunuz.NUTUK'u okuyunuz ama kısaltılmıs olanları deıl bızzat aslını okuyunuz yaptıgınız koru korune karalamaktan baska bırsey deıl kemalıst hareket bızzat Ataturk ve onun gerceklestırdıgı devrımlerle ılgılıdır ama acık goruluyorkı sızın ne Ataturk ne de onu devrımlerıyle ılgınız var.
mert demir Tarih: 01 September, 2008 02:25:45
avatar
sunusy onay sizinle karşılaşmak konuşmak isterdim çünkü ne olduğunuzu tam olarak çıkaramadım akp li desem tam olarak değilsiniz mhp li desem tam olarak değilsiniz solcusunuz desem hiç değilsiniz anlayacağınız ne olduğunuz belli değil sağa sola saldıran boğalar gibi gözünüz kararmış. harekete gönül vermiş insanları kerizlikle suçluyorsun en varsayalım ki öyle ancak bu insanlar memleketlerinin kurtulması için çok büyük bir emek veriyorlar ama sen ve senin gibiler her zaman çamur atmaya meyve veren ağacı taşlamaya devam edeceksiniz
bizkaç kişiyiz.com Tarih: 02 September, 2008 02:41:38
avatar
arkadaşlar bu kadar olmaz asıl bu adam satılmıştır zaten bunu yazan düşüncesiz adam d tuncay özkana inanmış olsaydı şimdi kanaltürkün neden satılmış olduğunu anlamalıydı
sunusy Tarih: 02 September, 2008 07:06:21
avatar
Mert demir,
Ben de seninle tanışmak isterdim.. şöyle yüzüme karşı bana bir siyonist deyip ingiltereye yollamaya kalkmanı isterdim :) ..

meyva veren ağacı taşlamıyoruz biz.. tam tersi o ağacı koruyoruz.. çünkü senin keriz toplayıcın tuncay saldırıyor ağaca.. görüyorsun, bunu sorman komik olmuş yani.

çamur atan da sizin tayfa, tayyip bir kere bile sizleri kaale alıp cevap vermedi ama sizler onu kalpazanlık dahil her suçla yargılayıp mahkum ettiniz..

devenin hörgücüne sürülecek akıl yok sizde ne diyeyim başka.. ülkenin geldiği durum ortada 2002ye göre daha zenginleşmişiz, sosyal güvencede devrim yaratmışız, nemalar ödenmiş, gsmh artmış, ülke avrupanın en büyük 7. ekonomisi olmuş.. bır bır konuşuyorsunuz, ulan ben de buülkede yaşıyorum ve görüyorum ki akp gelmiş geçmiş en başarılı hükümettir..

karşısında kim var?
vurguncular, soyguncular, fşistler, egenkoncular, katiller, meydancılar, kontorcüler, tuncay sadece bunlardan biri..

ilk seçimlerde alırsınız boyunuzun ölçüsünü.. bak güngörende millet başbakanı cumhurbaşkanını alkışlayarak karşılarken senin tuncayın kafasına yumurta yiyordu değil mi?

siz istediğiniz kadar keriz olabilirsiniz ama milleti keriz yerine koyamazsınız.
mert demir Tarih: 02 September, 2008 09:01:45
avatar
biz kimseyi ama kimseyi keriz yerine koymuyoruz birkaç veri okursanız memleketin ekonomisin akp'den öncesi ve sonrası hakkında fikir sahibi olursunuz.
ecevit döneminde dış borç ne kadardı tayyip zamanında ne kadar olmuş ,iç borç ne kadardı ne kadar olmuş.
Evet gsmh bir ölçüdür ancak bu gsmh masa başında hazırlanmıştır çok basit deyişle yalandır. orta sınıftan kimsenin eline aylık 500(en fazla) eurodan fazla geçmişse bende ilk gördüğüm akpliden özür dilerim; ama böyle bir şey yok masa başında rakam hazırlanıp sonra vay efendim şu kadardı bu kadar yaptık diye koltukları kabarıyor.Ülke avrupanın en büyük 7. ekonomisi olmuşmuş buda saçmalığın daniskası bakın bakalım avrupanın en borçlu ekonomisi kimin en onursuz dış politikası kimin.Valla zenginleştim diye yazmışsınız biz zenginleşemedik iktidar yanında olduğunuz için zenginleşmiş olabilirsiniz.Sosyal güvencede devrim yapılmıştır doğru sistem iyice çökertilmiştir heralde mezarda emekli olma meraklısısınız. bak bir fıkra aklıma geldi
"temel bir gece bir evin pencere demirini keserken (hırsızlık yapacakken) dursun görmüş
-ula temel ne yapaysun.
temel:keman çalıyrum dmiş
dursun:ula temel bu nasıl kemandır ses çıkmayı
temel cevabı yapıştırmış
-bunun sesi yarın sabah çıkacak
evet tüm akp dolayısıyla abd yalakaları sizin sesiniz sabah çıkacak biz ne yaptık diye ama iş işten geçmiş olacak
sunusy Tarih: 02 September, 2008 10:29:18
avatar
ukalalık yapmadan önce bi dur, düşün..
dış borç iki kat artmış, iç borç 2buçuk kat artmış evet vaziyet kötü..
be kardeşim..
keriz yerine koymayın milleti
ülkenin ekonomik hacmi artmış 7 kat.. ne konuşuyorsun.. ne masa başı.. deli misin divan misin.. ülkenin kredi notu arttı.. hangi masabaşı bu..

ne amerikası yaa, ne amerikan yalakalığı tuturmuşsun bir masal okuyorsun burda millete..

esnaf eylemdeydi, millet açtı aç.. kör müydün sağır mıydın, bankalrdan 80 milyar dolar hortumlanırken.

şimdi kimse aç değil hamdolsun, sadece senin gözün aç kalmış..

biraz matematik oku, ufkun açılsın, bir ülkein kredi notu nasıl artar, oku öğren..

imf kalmadı ülkede gitti, haberin var mı?

keriz yerine koymuyormuş milleti (zorla hakaret istiyo, tövbe tövbe)..

Onursuz dış politika diyorsun, ulan ilk defa bu ülke adam yerine konuluyor, israil başkanı filistin başkanı burada el sıkışıyorlar, karşı çıkıldığı halde lübnana asker gönderilip bölgede israil oldu bittisine izn vrilmiyor..

koçum seninle sabaha kadar tartışırım, tayyibe kurban olun hepiniz.. bu ülke tarihinde ilk defa BM güvenlik konseyine giriyor.. siz öldünüz mü, bunu da mı duymadınız..

ilk gördüğün akpliye derhal kurban ol sen zira onun verdiği oyun yüzü suyu hürmetine burada geziyorsun, akp olmasaydı adsl'i 32biti bile zor görürdün, hatta bilgisayarı satıp ekmek arası kaşarı kapmıştın..
mert demir Tarih: 03 September, 2008 01:57:48
avatar
valla ukalalık falan yaptığımız yok yüz kere söyledim aynaya bakmadan konuşun diye
1)doğru millet açtı sana katılıyorum bir yerde ayrılıyoruz millet hala aç
2)ülkenin kredi notu arttı demişsin vah ne büyük marifet şimdi daha çok borçlanacaz
3)akp devleti sosyal devlet olmaktan çıkardı şimdi insanları aç bırakıyor kendine muhtaç ediyor sonrada onlara yiyecek dağıtıp oyunu alıyor. oy namustur namus öyle 2 kilo pirince 2 kilo bulgura satılamaz madem o kadar iyi ekonomi şu askari ücreti 1000 lira yapsın şu maaşları artısrsın bakalım
4)dış politikamız onursuzdur her yerde her zaman bu dediğimi ispatlayabilirim en son örnek ;gürcistan savaşı patlak verdi senin başbakanın hemen atladı artis gibi pakt kuralım falan filan bak ne oldu o küçümsediğin gürcistan bile ciddiye almadı.
5)BM güvenlik konseyine girecek girecek de allahın katillerini buraya getirip krallar gibi ağırlamak neyin nesi ayrıca senin dediğin kadar gelişmiş olsaydık onlar bizi çağırırlardı gidip kapılarında konsolos köpeği gibi beklemezdin
6)allah razı olsun bizi yavaş internetten kurtardıda telekomu peşkeş çekti dünyanın en pahalı internetini kullanıp kazık yemek hoşuna gidiyor heralde
afiyet olsun...
Türkân Tarih: 03 September, 2008 01:55:34
avatar
Herkes kendince bir şeyler söylüyor.Tuncay Özkan'ı sevmeyenler aklınca bir açığını buldum diye atıp tutuyor.Evet ben de başta Tuncay Özkan'a tepkiliydim bu konuda açıkçası.Ama daha sonra ben ne yapardım diye düşündüm bu durumda.Bir kanalınız var, aslında Türkiye'nin kanalı olan.Kanalın borçları var.Borçlar ödenmezse kanal kapatılacak.Sahiplerinin öyle mal varlıkları yok borçları ödeyebilsin.Yapılan Cumhuriyet mitinglerine haykırışını duyurmak için halk, cebinceki ekmek parasını yol paralarına ödemiş de gelmiş.Onlardan zaten bir yardım beklenemez.Önünüzde iki seçenek var kanal kapatılır, ya da satılır.Satılırsa hem borçlar ödenir ve paranın geri kalan kısmıyla da yeni bir umut olan kanal açılır.Kısacası bana göre hayatta hiç bir şeyi inatlaşarak çözemezsiniz.İnanın bana onlar yani akp ve işbirlikçileri Knalın kapatılmasına satılmasından daha çok sevinirlerdi.Şahsen ben onları sevindirmek istemezdim böyle bir durumda.Unutmayalım kimi zaman taşlı çakıllı yollarda ayağınız takılıp düşebilirsiniz.Önemli olan düştükten sonra geri kalkabilmektir.
murat Tarih: 04 September, 2008 06:01:36
avatar
sen gerçeken bu devleti bölmeye çalışan aşalık bir adamsın ATATÜRK'ün ilke ve inkilapını bile bilmessin ama atatürk arkasından siyaset yaparsın sen busun sahtekar adm
sunusy Tarih: 04 September, 2008 06:03:44
avatar
Allah'ın cühelası fikriniz yoksa yorum yazmayın da komik duruma düşmeyin.. sırf millete hakaret edebilmek için çalıştırma o küçük beynini..

bi de numaralamış aslan parçası:
1.kredi notu yükselince daha çok borçlanılmaz, ekonomisi iyi olanın, riski azaltıp borcu dengeleyenin kredi notu yükselir, uluslar arası piyasada Türkiye güçlü bir ekonomiye sahip olduğu için notu yükselir, hani sen inanmıyosun ya, dünya öyle demiyor işte

2.türkiye gerçek alamda sosyal devlet oldu parçalı sistem birleştirildi herkes eşit şartla kolaylıklardan yararlanıyor, sınıfsal ayırım kalmadı, eskiden sizin çiftliğinizdi oralar şimdi düzene girdi, bu yüzden sosyal demokrat partiler chp'yi kapıdışarı edip ak partiyi üyeliğe davet ettiler.. uyuma uyan..

3. pakta en çok kızan amerika oldu, ikinci de sen olmuşsun, ne old amerikalılığın mı tuttu.. gürcistan ciddiye almadı diyinc bayağı komik olmuş, en büyük destekçisi gürcistn ve azerbaycan zaten.. yuh sana.. Dış politikamızıneksiği vardır amaartık onursuz değildir çok şükür, sen anca ispatsız boş konuşursun.. Türkiye cumhuriyeti adam yerine konulmaya başlanınca sizlerrahatsız oldunuz bayağı, neden acaba?

4. Yine yalaklak yaptıklarnın oyununa gelip ağababan amerika gibi konuşmuşsun, senin ve amerikanın KATİL dediği o adam sudanı adam edip madenlerini millileştirip, amerika ve ingiltereden kurtardı, bir tane toplu mezar olmadan nasıl 300000 kişi öldürülür? sen Bush'un danışmanı mısın? saddamın kimyasal silahları nerde?????
bırak yorum yapmayı da git uyu en iyisi

Kimsenin kapısında konsolos köpeği gibi beklemiyoruz, rahmetli ecevitin fotoğrafıyla karıştırdın herhalde..

Türkiye istediği yere vetoya rağmen asker gönderip insiytif kullanabilecek bi rülke olmuştur en sonunda senin gibi hazımsızlar da bundan keyif alacaklarına hırslarında çatlarlar işte, hangi vatanın vatandaşısınız siz yahu! gladyocu natonun uşağı ergenekoncu olduğunuza göre amerikanın vatandaşısınız herhalde..
mert demir Tarih: 04 September, 2008 10:57:40
avatar
bak şimdi ben sana yine madde madde cevap yazmak zorundayım çünkü madde madde saçmalamışsın
1)vallahi arkadaşım kredi

derecelendirme kurumu s&p sonuçta

emperyalizmin elindeki araçtır bushun

bir emriyle türkiyenin kredi notunu

tavan yaptırır bir emriyle yere

vurdurur; hani bu şoven ülkücülerin bir

lafı var türkün türkten başka dostu yok

diye (her ne kadar bu laftan nefret

etsemde mecburen kullanıyorum) işte

arkadaşım aynen bu sözde olduğu gibi

emperyalizm seni kazıklıyor

2)sen şimdi türkiye sosyal devlet oldu

diyerek zırvalamışsın 15 milyon(kimi

uzmanlara göre 20)aç insanın olduğu

ülkede sosyal devlet yoktur fakirin

fukaranın parasıyla gemicik alan

başbakan likid yumurtacılık yapan

maliye bakanı arsa dişleyen parti

yöneticisi olur

3)türkiye cumhuriyeti hatayın

alınmasından sonra adam yerine

konmamıştır özellikle adnan menderes

döneminde amerikanın arka bahçesi

haline gelmiştir adnan menderes biraz

onurlu dış politika yaptısaydı böyle

olmazdı ama adnan menderesin aklı

memlekete biz istersek şeriat getiririz

demekle bunun planlarını yapmakla

meşguldü.pakt makt yine saçmalamışsın

paktın ne hale geldiği ortadadır ne

rusya ne gürcistan böyle bir şeye

yanaşmadı(demekki neymiş bol keseden

sallamayacakmışsın)

4)evet arkadaşım bu açıdan bakarsak

amerkada ırakı saddamdan kurtardı ama

sonra ıraka ne yaptı görüyoruz

adamların anasını ağlattı.bak şimdi

biraz gündemi takip et biraz gazete oku

birazda kitap bu önerilerden sonra

darfur katliamını git araştır bakalım

hiçbir bölgenin insanları o şekilde

ölmeyi hakeder mi öğren (demekki neymiş

bol keseden sallamaycakmışsın)valla

bushun danısmanı olacağıma allah canımı

alsın daha iyi bak saddamın kimyasal

silahları nerde diye sormayı akıl

edebilmişsin ama ben sana şimdi desem

ki halepçe sen ne diyeceksin yok öyle

bir şey olmadımı diyeceksin işte bol

keseden sallayınca cevabını alırsın

böyle.

aşağıda saldırmaya devam etmişsin bak

sana tarihi bir bilgi vereyimde ufkun

genişlesin arkadaşım ecevit hükümeti

döneminde ab ecevite gel senide alalım

demiş ama ecevit kabul etmemiştir şimdi

anladınmı ecevitin ne kadar iyi bir

politikacı olduğunu(ecevit onların bizi

arka bahçesi olarak kullanmasına izin

vermediği için girmemiştir)

türkiye istediği yere asker falan

yollayamaz şimdi dur ve düşün o çok

sevdiğin receterdo gidip amerikadan

icazet aldı ıraka girebilmek için dış

politika öyle hamasi söylemlerle

yapılmaz adamın ümüğünü sıkarlar

ya valla ergenekon konusunda sizin

kadar saçmalayanını gömedik bizim

gladyodan çektiklerimizin onda birini

çekseydiniz geberir giderdiniz asıl

gladyo sizsiniz insanları öldüren

öldürten herkes bizim gözümüzde

gladyodur pisliktir şerefsizdir bu cevaplar sana yeterde artar bile
sunusy Tarih: 05 September, 2008 06:15:25
avatar
kendini zorlamış ve limitlerini aşmışsın mertcim. şu bol keseden sallamak deyimini fazla kullanmışsın.. irrite etmiş yazında.

Ayrıca sadece googledan bir standarts and poors'u bulman iddianı desteklememiş. zira biz Türkiye olarak başka yerlerden de not alıyoruz. Sonuçta verilen notun yükselmesi faiz oranlarını düşüreceği için notu veren genelde düşürme eğilimindedir. Zira bu not referanstır. Eğer notun yüksekse likidite talebiyle sıkıştırılmazsın. bu da enflasyondan tut para biriminin rasyosuna kadar bütün ekonomik enstrümanlarını etkiler.

S&P amerikanın durumunu durağandan negatife çevirince ülke büyük bir krize girdi.

Bu tür şirketlerin ırkı dini milleti olmaz, her hangi bir ülkeyi kayırmak işlerine gelmez (israil'i bile). sonuçta bir finansçının rakibi diğerleri, mütteikleri de herkestir.

gladyo konusunda artık birşey söylemeyeceğim sonuçta Doğu perinçek'in durumu ortada, konuşunca komik oluyorsun..

Ecevit AB'yi mi kabul etmedi, AP'yi mi AET'yi mi yoksa gümrük birliğinimi.. yoksa böyle bir olay yok mu? yoksa yardımcısı erbakan mı kabul etmedi.. bir araştır istersen..

bence girme bu konulara, çıkamıyorsun. Darfur konusunda ise bayağı birşey biliyorum, hıristyan kabilelere savaş açan arap kabilelerden başka, bölgede tanrının çocukları diye başka bir sapık hıristiyan grup da var, onlarda kendi kardeşlerini öldürüyor, sadece sudan da değil çevre ülkelerde de..

Sudan'daki durum, somali gibi, ırak gibi.. ABD oraya girmek istiyor, afrikanın en zengin madenleri orada çünkü, ve bu sebeple senin gibileri kullanıyor herhalde, tayyibe laf edecem diye amerikancılık oynuyorsun ne diyeyim sana, aferin.

şimdi bol keseden atmak tabirini al ve bu yazıda istediğin bir yere yerleştir arkadaşım.
ayla mercan Tarih: 09 October, 2008 04:48:01
avatar
artık ne tuncay özkana nede kurduğu biz kaç kişiyize güvenimiz kalmadı bunu para tuzağı haline getirdi kendi sitelerini bile paralı yaptılar bir tane numara ve sorumlu bulamıyorsunuz bulmak içinse aidatlı üye olmanız gerekiyormuş oldu yani insanlarda aptaldı kendi adıma söylüyorum bu sms faturamı mahkemeye vereceğim baska hırsızları yuhlarken bir başka hırsızada paralarımızımı kaptıracağız hesabı verlilsin bu paranın nereye gittiğinin tuncay özkanın maaşınımı ödeyeceğiz biz bu sekilde bu haraket bence artık yalan oldu arkadaşlar bizleri sömürmeye doğru gidiyor
mettt Tarih: 11 October, 2008 12:17:34
avatar
maşallah tuncay özkanı şuçluyorsunuz. adam neden ve niçin sattığını zaten açıkladı.
mystery Tarih: 19 October, 2008 09:55:47
avatar
kanalı satmamak için daha ne yapsın....(hapiste şu an)
doğan Tarih: 13 November, 2008 08:39:27
avatar
bende bir türk genciyim tuncay özkan cumhuriyeti bu sahtekarların milleti umut dünyasında yaşatanların millete boş vaadler verenlerin şehitlerin kanlarıyla sulanan her karış toprağı 3 kuruşa satan şerefsizlerin haddini bildirmesi için türkiyenin uyanmasını sağlayan bir insandı vede biz türk gençleri olarak bu vatanı yürüyüşlerle mitinglerle tuncay özkanın bulunduğu hapisaneye yürüyüş yapalım akp adına lanet yağdıralım varım diyenler e mailime mesaj atsın inanın hiçbirşey boş değildir BİR UMUT DAHİ OLSA
ahmet kafkas Tarih: 12 December, 2008 03:05:14
avatar
olumsuz yorum yazanların südünden şüphe duymalı..başka ne diyeyimm..şerfden-haysiyettden yksun oldumu ...kaç söylemiyeyimm..
rumuz=ANA Tarih: 26 December, 2008 05:56:44
avatar
sözün bittiği yerdeyiz diyecekbirşey bulamıyorum alçaklık hayinlik diz boyu dört yanımız bizans oyunu hak diyenin başı vurulur millet koyun sürüsü kavalsesinin peşine gidiyor gitmiyenleri baş kaldıranlarıda baştaka kurtlar yiyor
Gürkan GÖZEN Tarih: 28 February, 2009 05:46:17
avatar
Arkadaşlar Tuncay Özkan bu ülkenin evladıdır,Türk'tür,Atatürkçüdür..Lütfen biraz düşünelim kanal satıldı çünkü reklam yoktu,çünkü para yoktu.Çalışanlar parasızdı.Hergün artan baskılar çalışanlar üstünde ve Tuncay beyde bırakın gelişmeyi büyümeyi olduğu yerden geri götürmeye başlamıştı..Bakın Tuncay bey Yeni Partinin genel başkanı oldu,siyasete girdi..Nasıl girdi?Ne için girdi?Siz kanalı izleyip duruken noluyodu,siyasiler satışa devam ediyodu.Şimdi siyaset zamanı.Oyunu kuralına göre oynucaksın.Ülkenin geleceği kanalla olmaz,siyasetle olur.Bütün iş saysettir.Ben kanalın satışını destekliyorum çünkü bu oyun için para lazım.Ülkemin insanları çok duygusal davranıyor.Ama bu oyunda duygulara yer yok,yoksa atı alan üsküdarı geçmek üzere..Herkese saygılar
deniz yımaz Tarih: 02 March, 2009 06:31:00
avatar
bizler cumhuriyet çocuklarıyız bizlerin ilk görevi atatürk ilke ve inkilaplarını korumak benliğimizi en önemli değerlerimizi bir kaç kuruşa satmak doğrumu bazılarının cahilce hareketleri bazen bütün türk milletini etkiler o yüzden ülkemin güzel insanlrı değerlerimizi menfatleremiz için satmak doğrumu
deniz yımaz Tarih: 02 March, 2009 06:35:34
avatar
tuncay beyin masumiyetine inanan biriyim bizleri susturmaya çalıştıkça bizler daha çok güçleniriz ve daha çok bibirimizi desdekleriz biz kaç kişiyiz değil işte biz ülkemizle bir bütünüz
deniz yımaz Tarih: 02 March, 2009 06:41:55
avatar
tucay bey dost iyi günde olduğu kadar kötü gündede yanında olandır biz dostuzki herzaman yanınızdayız en kısa zamanda masumiyetiniz anlaşılır çünkü bu bazılarının yaptığı sindirme operasyonu peki bunların hesap verme günü gelmiyecekmi zannediyorlar
Ece Sevim Tanyeli Tarih: 20 April, 2009 01:45:32
avatar
Düşünmeden hareket edenin yazacakları bunlar olur işte. Mailin yalan olduğu nerden belli. Her pazar günü Kanaltürk'teki program Kerimcan Kamal ve Tuncay Özkan ile Gündem idi. Tuncay Mollaveisoğlu'nun soyadını yanlış yazmakla birlikte, onun programı olan Yolsuzluk ve Yoksulluk pazartesi akşamları vardı. Tuncay Bey, kanalı ne için sattığını tüm Türk halkını tatmin edecek şekilde açıklamış ve kanal için sürülen lekelerden yargı yoluyla alnının akı ile çıkmıştır. Siz bu siteyi kuranlar birşeyler yapmak için çaba sarfedenlere sataşmak yerine kendi doğrularınız üzerine birşeyler yapsanız en azından yol kat etmiş olursunuz
Saygılar...
vahdettin Tarih: 31 May, 2009 03:41:34
avatar
ben de t.özkana bazı mektuplar yazdım iletilmek üzere ama iletilmedi herhalde,illa yalaka mı olmam gerek,şimdi sorfuyorum silivride kaç kişisiniz merak ettim hani hep sorarsınız ya biz kaç kişiyiz,benim silivriye gelmem mümkün değil lütfen t.özkan saysın da öğrenelim
ELVİDE ŞAHİN Tarih: 19 July, 2009 09:43:51
avatar
20 TEMMUZDA BİR ZAHMET SİLİVRİDE OLMAYA ÇALIŞIN KAÇ KİŞİ OLDUĞUMUZU KENDİNİZ SAYABİLİRSİNİZ?
(BAŞKASININ SAYMASI İNANDIRICI OLMAZ!..)

Yorumunuzu Ekleyin comment

  • email Arkadaşına gönder
  • print Çıktı al
  • Plain text Sadece Yazı
Untitled Document